Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har prøvd, og prøvd å verve familie og venner flere ganger. Mange har Telenor, og det er som å høre mi gamle mor som har gått bort: Vi vet hva vi har hos trygge Telenor... men vet ikke hva vi får ved å bytte til Talkmore. JEG SIER BARE....BYTT SÅ FORT SOM FA.....N. GOD JUL MED TALKMORE HEI
Hei, Per! Tusen takk for fine ord. Vi er fornøyde med å kunne tilby vervekampanje for nye og eksisterende kunder, så det er godt å høre at du liker denne løsningen. Med vennlig hilsen Talkmore
Topp dekning, tilgjengelig kundeservice og riktig pris.Hva mere kan man forlange
Hei, Jan! Tusen takk for fine ord! Vi jobber hardt for at våre kunder skal være fornøyde, så dette setter vi pris på! Vi i Talkmore ønsker deg og dine en riktig god jul!
Jeg har bare ros å gi.hyggelige folk på tlf og rask levering og tilbakemeldinger
Hei Alf :-) Tusen takk for fine ord! Ønsker deg en flott jul
Enormt hyggelige folk som er der for kunden. Alltid imøtekommende og hjelper kunden, med glad stemme. Man blir glad av den flotte glade måte en blir behandla.☀️Bytter aldri ut talkmore💐
Hei! Dette var veldig gøy å høre, slike tilbakemeldinger setter vi ekstremt stor pris på. Vi gjør det vi kan for å være gode på service og kan ikke gjøre annet enn å smile når vi får slike omtaler. Ønsker deg en god jul, med vennlig hilsen Talkmore.
I am very satisfied with the customer service. I, my husband, and My daughter also have the same service. We all are happy with that.
Hei Kalpana! Thank you so much for your feedback. It's lovely to hear that both you and your familiy are happy with Talkmore as your mobile carrier. Best regards Talkmore.
Tjenesten talkmore har med vipps at man kan betale der Telefonen til samboer ble sperret. Ho betalte tegningene via VIPPS men telefonen ble ikke gjenåpnet. Her på det punktet MÅ talkmore skjerpe seg Utenom dette fungerer talkmore helt ok.
Hei Åsmund! Dette var leit å høre. Dersom faktura blir betalt så skal abonnementet bli gjenåpnet i løpet av kort tid. Har din samboer forsøkt å skru telefonen av og på? Jeg anbefaler deg å ta kontakt med kundeservice slik at vi får sjekket opp i dette nærmere. Håper det ordner seg for din samboer, med vennlig hilsen Talkmore.
Veldig fin service hver gang jeg snakker med dem får hjelp med det jeg ønsker
Hei Per, og takk for en fin tilbakemelding! Vi ønsker alltid at dere som kunde skal sitte igjen med et positivt inntrykk etter å ha vært i kontakt med kundeservice, pluss selvfølgelig å ha fått hjelp med alt dere spør om. Ikke nøl med å ta kontant om det er noe. Håper du får en fin jul! Hilsen Talkmore