Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har abonnement for hele familien hos Talkmore og det fungerer ok. Bestilte en gps klokke til barn og da var det slutt på all service. Leveringstid var oppgitt til 2-3 dager og nå 3 uker seinere har vi fortsatt ikke mottatt noenting og ingen svar fra kundeservice.. Anbefaler sterkt å gå en annen plass om du trenger noe mer enn abonnement..
Hei, Bjørnar! Dette var veldig leit å lese. Vi ønsker selvsagt at alle skal få den hjelpen de trenger, og vi beklager at dette har stukket til. Dersom du fortsatt har problemer med dette, så ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på 91509915 på nytt, slik at vi kan ta tak i dette! Ønsker deg en fortsatt fin sommer! Mvh Talkmore
Har vært kunde hos Talkmore i mange år - og det er en grunn for det. De er meget konkuransedyktig mht pris - og ved kundeservice er de alltid hyggelig og hjelpsom. De er resultatorientert mht best løsning for meg som kunde. God dekning via etablert nettsamarbeid. Anbefales !!
Hei, John K. B! Det er helt fanatisk å se at du har vært hos oss så lenge, og er fornøyd med både tjenester og kundeservice. Tusen takk for en super tilbakemelding! Dette varmer :-) Ha en super sommer! Med vennlig hilsen Talkmore
Herre e rett fer mæ😊,enkelt med app fer å følg m mine ting å familien👍 god service,positive å imøtekommende folk på kundeservice uten dikkedarier å venting👍😊😊😊
Heisann, Vidar :-) Dette var utrolig hyggelig å lese! Det er helt supert at du er fornøyd med både, kundeservice, familieordning og appen vår. Hjertelig takk for fine ord! Dette setter vi stor pris på. Ha en strålende sommer videre! Med vennlig hilsen Talkmore
Have contacted them for a month now to enquire about when I will get my cashpoints!! Long waiting time on calls but it’s ok if the problem got solved which isn’t the case! They told me repeatedly that they sent out cashpoints to my Norwegian Reward account but there’s a delay why I’ve not received. But Norwegian Reward just told me that Talkmore never sent out the points to me!! Just tried ringing Talkmore again but waited on the line for half an hour. So I stopped waiting and started writing this review!
Hello, Lu. I'm so sorry to hear that you have problems receiving your cashpoints, normally you should get them the month after paying your second invoice. Unfortunately i can't get any information from you over this portal, but i hope you can contact us once more and we can fix this problem right away. Best regards Talkmore.
Det er veldig nyttig å ha et tvilling abonnement. Det er et meget rimelig tillegg, og man nesten alltid sikker at en av telefonene er aktive. I tillegg kan de plasseres på forskjellige steder i huset. (1 av dem kan brukes som stasjonær tlf). Løp og gjør det samme som meg i TALKMORE
Hei, Ruth! Det er veldig gøy å høre at du er så fornøyd med tvilling tjenesten vår, takk for en flott omtale. Slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Ønsker deg en nydelig sommer, med vennlig hilsen Talkmore.
Alltid hjelpsom, forholdsvis lett å få tak i. God dekning og billig abonnement
Hei, Magdalena! Tusen takk for fin omtale! Vi setter stor pris på dine fine ord! Ønsker deg en super sommer videre :-) Med vennlig hilsen Talkmore
Fungerer veldig bra overalt. God dekning og kjempe bra kundeservice.
Hei og takk for omtalen, Bjørn! Så gøy å høre at du er fornøyd med både dekning og kundeservice. Vi er stolte av begge deler og syntes det er veldig gøy når kunder også trekker dette frem. Ønsker deg en nydelig sommer, med vennlig hilsen Talkmore.