Talkmore opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling ingen venting i kø Hyggelie saksbehandlere👍👍
Hei Frode, Så utrolig fint å høre at du fikk hjelp innen kort tid, og at du ble møtt av en hyggelig kundebehandler. Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Ønsker deg en fantastisk fin dag, hilsen Julia.
På ei veke har eg blitt oppringt 5 dagar av masete telefonselgarar frå Talkmore. Kanskje det kunne vore greit å ta hintet då eg sa nei første dagen...
Det er veldig leit å høre at du ikke ønsker tilbud fra Talkmore! Vi kan selvfølgelig reservere deg mot telefonsalg! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Mvh. Halima
Gode løsninger fra kundebehandler😀gode priser for meg å min familie.
Så utrolig gøy å høre at du opplever å få så god hjelp av oss! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på fine omtaler som dette. Jeg er glad vi har gode kunder som deg. Mvh. Halima
Just before Christmas 2023, I was shopping at Maxi Sands. In the mall, two young men were handing out SIM cards, and I was one of them. One of them explained that they could offer me 4+2GB for 360 kr, which was originally 449 kr, for two numbers. They also said that the first month will be free of charge, so I agreed and signed the contract. However, this month I received a bill, and it was for the mobilie subscription fee from 15 December 2023 to 31 January 2024 at the regular price of 449 kr. I contacted the customer centre and they told me that they don't offer promotions for free months, and they also said that they don't offer promotions for reduced subscription fees, so the whole thing was a COMPLETE SCAM. Nice work, you caught me but I will move to another company, I hope you STOP being SCAMS.
I'm sorry to hear about the frustrating experience you've had. It's disheartening when promotions are not honored as promised. If you feel that you've been misled or the terms of the agreement were not clear, you should contact us through our contact form. We will definitely help you with your subscription and find a good solution. Kind regards Halima
Flink kundebehandler på Talkmore Veldig fornøyd med abonnementet.
For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Mvh. Halima
Karakter 5!. Kontaktpersonen var hyggelig, hjelpsom, tålmodig og hadde en god diksjon, noe som er svært viktig for meg som har dårlig hørsel. Tålmodighet setter jeg pris på fordi når man er blitt over75 år trenger de fleste av oss litt mer tid enn før for å få tenkt riktige tanker. Hilsen i.ø.
Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte. Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk helg når den kommer! 😊🌟 Mvh. Halima
Jeg har hatt den mest fantastiske service i dag😊 Alt jeg hadde forberedt kunne jeg kasere, for kundebehandler hjalp meg før jeg nådde å klage😂👍 Dette skal jeg hjelpe deg med en gang, samtidig som jeg følte at han genuint mente at han ville hjelpe. Hele samtalen (som jeg forberedte skulle ta lang tid .....😂) var over på 3 min😲 Og på de min har kundebehandler gitt meg et så fantastisk inntrykk at jeg har ikke ord, og det skjer sjelden i en alder av 47 år😲👍😂 Han rettet opp all inntrykk jeg noen gang måtte ha om kundeservice generelt. Denne gang var det spesielt viktig siden kundeservice var grunnen til at jeg måtte ringe, for min datter turde ikke selv, da hun var blitt møtt på en helt annen måte. Så nå har Talkmore berget henne som fortsatt kunde, kun pga en fantastisk kundebehandler😊👍
Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg. Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! Mvh. Halima