Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er ingen troverdighet. En ting ble avtalt, og en annen skjedde. Jeg pleide å betale 467 kroner med et annet selskap.
Hei Mahmoud, Dette høres veldig rart ut. Vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på denne saken og bistå med all hjelp vi kan. Hvis du kan kontakte oss på [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus
Veldig bra kundeservice me er veldig fornøyd og være hos Talkmore aldrig noe problemer med dei 🙂
Hei Stein, Dette var utrolig fint å se! Fantastisk å lese at du er fornøyd kunde hos oss. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig god dag, hilsen Marcus
Overfladisk kundebehandling Ved ønske om henting av nytt datakort, ble jeg henvist til bedrifter som er opphørt for flere år siden. Ved klage på dårlig dekning , ble det mottatt med lunken forståelse . Tar ikke kundene på alvor .
Hei Terje, Takk for din tilbakemelding. Dette var ikke hyggelig å lese. Vi ønsker selvfølgelig å ta en nærmere titt på denne saken og få snudd dette til en bedre opplevelse for deg som kunde. Hvis du kan kontakte oss på [email protected] så skal vi gjøre så godt vi kan for å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Jeg er svært fornøyd med Talkmore. Dere har gode priser, hyggelig, hjelpsom og imøtekommende kundeservice og jeg er også veldig fornøyd med den ryddige og oversiktlige appen deres:)
Hei Marte, Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Dette var utrolig gøy å lese! Veldig godt å lese at du har en god opplevelse med oss som din operatør og at du er fornøyd med vår kundeservice. Dette tar vi med oss videre! Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Jeg er fornød Talkmore på grunn av godt kunde behandla og nok data GB
Hei Hassan, Dette var utrolig gøy å lese! Fantastisk å se at du er fornøyd med oss som tin operatør. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Skulle bruke det mobile bredbåndet på PCen. Hadde problemer med å få opp datanettverket på PCen. Fikk beskjed om å restarte mobilen. Skulle forsøke å få det opp da. Skulle ringe tilbake hvis problemet mitt fortsatte. Det kan være meg som har vert borti noe som jeg ikke skulle ha rørt.
Hei John, Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Vi håper at det ordnet seg med oppkoblingen fra ditt mobile bredbånd. Hvis du fortsatt har problemer så ikke nøl med å ta kontakt! Vi har flinke kundeservice stjerner som er klare til å hjelpe deg. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus
Ekstremt dårlig service, vanskelig kundeagent. Må være en som misliker strekt sin jobb
Hei Per, Dette var ikke så hyggelig å lese. Vi ønsker selvfølgelig å undersøke dette og hjelpe deg så godt vi kan. Hvis du kan kontakte oss på [email protected] så skal vi se nærmere på saken. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus