Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har kun mine barn i Talkmore nå, da jeg har fått jobbtlf. Appen fungerer da ikke lengre, før en utrolig hyggelig kundebehandler hjalp meg med dette. Det positive med det hele er at han kun hadde en ting i sin agenda: jeg skal få kunden 100% fornøyd, med å gi litt ekstra god service👍👏
Hei Jannicke! Hvor fantastisk å høre du ble godt tatt i mot og fikk den servicen du fortjener. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Engasjert og ydmyk damestemme som virkelig kler kundeservice:)
Heisann Frode! Så hyggelig å lese du hadde en god opplevelse med vårt kundesenter. Vi takker for din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Fikk riktig informasjon og lost opp min problem best service
Hei Mahesh! Hvor kjekt å lese du er godt fornøyd og hadde en god opplevelse med vårt kundesenter. Takk for din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Fikk avtalte av dem der de skulle selge abo til litt over 300 i mnd nå fikk jeg melding at de øker til nesten 600 I mnd... Plus forferdelig dårlig dekning jeg byttet vekk fra telia til talkmore pga pris nå blir det dyrere en telia igjen... Og utrolig utrolig mye dårligere dekning.
Hei Kennet! Dette høres ikke helt bra ut, og vi skal selvfølgelig hjelpe deg så godt det lar seg gjøre. Kan du kontakte oss på [email protected]? Så hjelper vi deg. Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Alle er så hyggelig og hjelpsomme at det er en fryd. Så takk for all hjelp
Hei Kathe! Det er veldig hyggelig å lese du er godt fornøyd med oss. Vi takker for din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Dere skal ikke endre abonnement fra 4G til 5G uten å spørre kunden om det er ok. For å ha nytte av 5G må man ha telefon eller nettbrett som er utstyrt for dette. Det har jeg ikke, og jeg akter ikke å kjøpe ny telefon.
Heisann Olaf! Vi påtvinger ingen å måtte bruke 5G men inkluderer det i alle våre abonnementer med unntak av kun Ubegrenset Data Rask. For Rask hastighet er det ikke nødvendig å inkludere 5G. Dersom du har spørsmål rundt Ubegrenset Rask og Maksimal ber vi deg kontakte vårt kundesenter. Så hjelper vi deg så godt vi kan! Håper du får en fin dag, hilsen Sebastian
Svarer raskt på telf og Mail . Alltid blide & god hjelp
Hei Monica! Hvor kjekt å lese du er godt fornøyd med oss når du tar kontakt. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en super dag, hilsen Sebastian