Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fin service med kunderådgiver om telefonbytte. Svært hyggelig.
Hei Anne, Tusen takk for din hyggelige kommentar! Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger og er veldig glade for at du er fornøyd med oss i Unifon. Hilsen Emilie Unifon AS
Hands on. Utmerket ! Fikk feil ned sending av SMS. Unifon opprettet øyeblikkelig sak hos Telenor etter at jeg på en kyndig måte først ble veiledet gjennom relevant telefonoppsett på min iPhone.
Hei Svein, Takk for fantastisk tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS
Lett å komme igjennom til service. God og oppklarende samtale.
Hei Sigmund, Takk for at du delte din erfaring. Det setter vi stor pris på. Vi er stolte av å kunne love våre kunder 30 sekunder svartid på telefon og 24 timer på epost. Hilsen Emilie Unifon AS
Dette "selskapet" svindlet en venninne av meg og det krevde masse tid og krefter å komme seg ut av det. STYR FOR ALL DEL UNNA!!!
Hei Oda, Først av alt er vi lei oss for å høre om din venninnes opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan dere kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS
Veldig imøtekommende og enkel å forstå🙏🫶🏼 Forklarte enkelt, kjente på smilet🫶🏼
Hei Kjersti, Takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk raskt svar når jeg ringte. Fikk god hjelp og svar på det jeg lurte på.
Hei Tor, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og er veldig glade for at du er fornøyd med oss i Unifon. Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS
Ble oppringt av dette selskapet som ville selge meg et mobilabonnement. Ble direkte sur og la på da jeg ba om å få tilbudet på Mail skriftelig. Insisterte og var pågående under hele samtalen som gav meg sterk mistanke om at dette var ikke mitt opprinnelige mobilselskap som ringte, men gav seg ut som det. Useriøst og tro at folk lar seg overtale med en slik salgsteknikk.
Hei Petter, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS