Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Service God. 🙂 hyggelig telefonsamtale. 🙂 meget service innstilling tele selskapet. Utført.
Hei Anders, Tusen takk for så gode ord!😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover😊 Ønsker deg en god helg videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Uryddig opplegg. Dårlig til å informere om div gebyr. svarer ikke på support
Hei, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Får ikke hjelp i forbindelse med spørsmål ifht endring av abonnement, går på dagesvis med beskjed om at kundebehandler skal høre med "overordnede" . Har ringt og sendt mail flere ganger, men det virker som om ingen har noen myndighet bortsett fra "overordnede". Bruksvilkår fra avtale inngått med Nortel, stemmer ikke overrens med Unifons praksis.
Hei Tone, Det er veldig leit å høre om din opplevelse så langt med Unifon. Det ønsker vi virkelig ikke. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Selger gir meg eit tilbud. Eg akseptere. Så er ikke det tilbudet i tråd med unison sine regler. Plant annet i forhold til utkjøring av binding fra tidligere. Selger henviser til unison og de sier de holde seg til deres regler. Når eg kjøpe èin ting så skal det gjelde. Utrolig at eg må ringe og maile hele tiden for å ordne. Eg har ennå ikke fått skikkelig svar.
Hei Sola, Det er veldig synd å høre om din opplevelse så langt med oss. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Bare rot og tull. Styr unna!!!! De har svært lang kø for å behandle en enkel faktura feil, som de selv har stelt istand. Unifon har mest sannsynlig vokst for fort, slik at de ikke har personell til å rydde opp.
Hei Rolf, Veldig leit å høre om opplevelsen din med oss så langt. Det er jo absolutt ikke slik vi ønsker det. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at jeg kan få sett på saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Det oppleves som entrapment. Vi blir forledet til tro det er et godt tilbud for deretter å være faslåst i en kontrakt det ikke er mulig å komme seg ut fra. Dårlig kundeservice. >Trenering av avgjørelser og når de i tillegg hevder ( ovenfor noen kunder) at årsaken er tidligere "uærlige og eksterne" selgere, burde det være en smal sak å behandle alle kunder likt, ikke at bare de som klager i et år får dette tilbudet. De selv innrømmer jo lovbruddet.
Hei Pernille, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Det stemmer at det dessverre har vært innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer, og dette er noe vi jobber kontinuerlig med å rydde opp i, så gjerne ta kontakt med meg personlig så skal jeg få tatt en titt på saken din. Du kan kontakte meg på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS
Kjapp og god kundeservice. Kort ventetid på å komme igjennom til en person
Hei Lekia, Takk for at du delte din erfaring. Det setter vi stor pris på! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS