Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gjer gode råd angående avtaler, Kundeservise er dyktige.
Helt OK. Har ikke brukt de så lenge så har ikke får noen mening om det enda.
Prisen er hyggelig, men hjelper det når det er nesten umulig å komme igjennom på telefon og når man trykker 9 for å bli ringt opp igjen hører man aldri noe. Vi er en ny kunde og hittil har det bare vært rot og feil. Vi bestilte strøm og noen dager etter fikk vi tilbud om en mnd. gratis strøm men for at vi skulle få det, måtte vi bestille på nytt. Da hadde vi allerede blitt kredittsjekket, det måtte dere gjøre en gang til, siden dere måtte kansellere avtalen for å lage en ny. Det kan da ikke være god butikk for dere heller. Nå har vi fått regning fra den første måneden, selv om vi altså skulle ha gratis strøm. Vi har sittet i telefonen tilsammen nesten to timer for å få ting riktig, da burde det vært en mulighet for saksbehandler å forlenge gratismåneden litt som en kompensasjon for alt bryderiet kunden blir belastet med.
Flinke personer med god serviceinnstilling og kunnskap. Tipp topp!!
Supert!!! Jeg trodde jeg hadde "falt" ut av systemet siden jeg ikke fikk betalingskrav, og da jeg er kontrollfrik med min økonomi, ringte jeg Agva. Telefonen var opptatt, men jeg kunne legge igjen mitt tlf.nr. Innen 10 min ble jeg oppringt av en særdeles hyggelig dame, som kunne berolige meg med at jeg ikke var glemt og heller ikke var noe skyldig. Tenk deg 2 måneder uten el regning. Hvorfor er man så redd for å bytte leverandør? Det er super lett og mye penger å spare. Gjør lommeboka og deg selv en tjeneste, - BYTT I DAG.
Avga hadde et fantastisk tilbud på 5 øre/kWh som tilsynelatende varte i bare 17 dager. Dette ble uten noe forvarsel skrudd opp til 12,90 øre, hvorav jeg ble informert etter kjempelang ventetid på telefon at jeg måtte inngå avtalegiro og efakturaavtale for at tilbudet skulle være gyldig. Dette gjorde jeg, men strømprisen holder seg på 12,90 øre, og ikke de 5 øre jeg inngikk avtale på. Nå etter enda en telefonsamtale idag ble jeg informert om at de skrur opp prisene _igjen_ til 29 øre/kWh. Dette uten noe som helst informasjon. Jeg har derfor byttet, for dette er det mest useriøse selskapet jeg noensinne har benyttet meg av. Avga Kraft anbefales IKKE med mindre du er glad i dårlig kommunikasjon, informasjon og ville strømpriser. Føler meg rett og slett lurt. Nevnte også denne siden til en hyggelig kunderådgiver, noe de var klar over. Håper selskapet går konkurs, for useriøse aktører ødelegger mye.
Leser mye negativt om Agva her, men sitter å lurer på en ting om dem som er sure på Agva her.. Hvor mange av dere har gjort som dere skulle ang avtalegiro og efaktura fra FØRSTE faktura?? Skal du være kunde i Agva og få goder av det så må du følge med selv, å ikke tro at andre gjør jobben for deg.