Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Supert!!! Jeg trodde jeg hadde "falt" ut av systemet siden jeg ikke fikk betalingskrav, og da jeg er kontrollfrik med min økonomi, ringte jeg Agva. Telefonen var opptatt, men jeg kunne legge igjen mitt tlf.nr. Innen 10 min ble jeg oppringt av en særdeles hyggelig dame, som kunne berolige meg med at jeg ikke var glemt og heller ikke var noe skyldig. Tenk deg 2 måneder uten el regning. Hvorfor er man så redd for å bytte leverandør? Det er super lett og mye penger å spare. Gjør lommeboka og deg selv en tjeneste, - BYTT I DAG.
Avga hadde et fantastisk tilbud på 5 øre/kWh som tilsynelatende varte i bare 17 dager. Dette ble uten noe forvarsel skrudd opp til 12,90 øre, hvorav jeg ble informert etter kjempelang ventetid på telefon at jeg måtte inngå avtalegiro og efakturaavtale for at tilbudet skulle være gyldig. Dette gjorde jeg, men strømprisen holder seg på 12,90 øre, og ikke de 5 øre jeg inngikk avtale på. Nå etter enda en telefonsamtale idag ble jeg informert om at de skrur opp prisene _igjen_ til 29 øre/kWh. Dette uten noe som helst informasjon. Jeg har derfor byttet, for dette er det mest useriøse selskapet jeg noensinne har benyttet meg av. Avga Kraft anbefales IKKE med mindre du er glad i dårlig kommunikasjon, informasjon og ville strømpriser. Føler meg rett og slett lurt. Nevnte også denne siden til en hyggelig kunderådgiver, noe de var klar over. Håper selskapet går konkurs, for useriøse aktører ødelegger mye.
Leser mye negativt om Agva her, men sitter å lurer på en ting om dem som er sure på Agva her.. Hvor mange av dere har gjort som dere skulle ang avtalegiro og efaktura fra FØRSTE faktura?? Skal du være kunde i Agva og få goder av det så må du følge med selv, å ikke tro at andre gjør jobben for deg.
Har bare vært kunde i to måneder, men det har hittil fungert bra. Er veldig fornøyd.
Så langt fornøyd kunde! Håper at prisene holder seg lave og at det ikke er bare en kampanje for å lokke til seg kunder for så skru opp pris!
Jeg er fornøyd med kundeservice pr. telefon. Mvh, Yulia.
God service og fornøyd jeg fikk ikke vite om avtalegiro og sånt godt nok.