Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg avsluttet kundeforholdet til Agva da de plutselig tok 2 mnd. forskuddsbetaling samt la på et gebyr jeg aldri hadde hatt. Jeg byttet leverandør, og hadde 4650,- tilgode som de skulle betale tilbake innen en dato (som de selv hadde satt...). Ingen utbetaling, og etter to purringer, fremdeles ingen penger. Dette er tyveri.
Sa opp iinkjøpspris ?? avtalen min som var strek overpriset i forhold til andre med samme forbruk og bolig type. Avtalt ny avtale og ny leverandør 6-11-2022 .Venter fortsatt på tilgode oppgøret . Kundeservice 15-11 lovte at det skulle utbetales snart men dog ikke mottat. Min purre mail siden er ikke besvart p.d.d.
Tar seg overbetalt og nekter å betale tilbake tilgodebeløp. Har ventet over 2.5 måned nå på å få pengene MINE tilbake. Styr unna!
Jeg endret strømselskap siden Agva kraft hadde endret min kundeavtale uten samtykke til Agva Opprinnelsesgaranti Fornybar Strøm hvor de lager et estimet forbruk og overfakturerer. Etter 3mnd har de enda ikke tilbakeført for mye betalt.
Styr så langt unna du kan.... Har ikke vært borti noe verre! -s v i n d e l -forferdelig kundeservice
Vi hadde samme opplevelse som Paulo beskrev for 5 måneder siden med Agva. De endret avtalen vår til en kjempedyr avtale, uten at vi på noen måte hadde bedt om dette, til Agva Opprinnelsesgaranti Fornybar Strøm. I følge nettsidene deres er dette nå en utgått avtale. Vi ble ufrivillig overflyttet til denne i juni i år, og hadde den inntil nylig. Kundeservice var ikke på noen måte behjelpelig, verken i å forklare hvorfor eller med å endre avtalen vår til en annen rimeligere avtale levert av samme selskap. Vi hadde ikke binding på avtalen vår. Styr langt unna Agva!
Likte veldig dårlig at vilkårene ble endret uten tydelig kommunikasjon om dette fra Agva.