Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fjordkraft sier selv at de ikke kan garanter hvor kraften kommer fra. Så grønn energi er bare reklame
Hei Arnstein og takk for din henvendelse! Nesten all kraftproduksjon i Norge kommer fra vannkraft. Men ettersom Norge er en del av et globalt strømmarked, kommer også noe av strømmen vi bruker fra andre energikilder. Fordi strømmen alltid tar korteste vei, kan ingen si med sikkerhet hvor strømmen i stikkontakten din kommer fra. Denne tjenesten endrer altså ikke hvilken strøm du får i stikkontakten hjemme – men gir deg en trygghet om at du støtter en lokal vannkraftprodusent. Håper dette var oppklarende. Du er alltid velkommen for en prat hos oss om du har flere spørsmål om Norsk Vannkraft, eller lese mer om det her: https://www.fjordkraft.no/strom/tjenester/norsk-vannkraft/ Med vennlig hilsen Siri, Fjordkraft.
Oversiktlig app og greit å følge med på. Opplever at variasjon i spotpris er oppdatert til enhver tid
Hei Thor! Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer appen vår, og setter pris på at du synes den fungerer fint :-) Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Ikke adgang til appen uten å godta at Fjordkraft bruker mine personlige opplysninger. Og jeg er kunde! Dog en kunde på vei ut😡
Hei Aslaug, Takk for din melding. Så trist å høre at du ikke er fornøyd. Jeg vil bare legge til at Fjordkraft deler ikke personopplysningene dine. Appen og Fjordkraft Min side er koblet sammen og derfor blir du informert om at Fjordkraft bruker disse opplysningene. Du er hjertelig velkommen til å ringe oss på telefon 23 00 61 00 mellom 09:00 og 16:00 dersom du ønsker å snakke med oss på telefon. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Silje, Fjordkraft
Har en bedriftsavtale Førutsigbar dær de fullstændigt skinnat en på pengar har betalat ett så kallat Sikkringsresultat på øver 30.000 kr på en liten 2 årsperiod i samma period 85.000 kr i strøm kostnad på ett mye høgre spotpris en andra strøm leveramdører, så håll er så långt vekke från denna bedrift det bara går.
Driver telefon terror etter bytte av abonnement. Anbefaler ingen å signere avtaler hos Fjordkraft på strøm.
Hei Jan. Takk for din tilbakemelding. Det var ikke kjekt å høre at du opplever det slik. Vi kan alltids hjelpe med å fjerne deg fra ringelister. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter mandag-fredag mellom klokken 9-16 så hjelper vi dersom det er ønskelig. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft
Lurer på kunder avtaler de ikke forstår, nekter å rette opp feil de gjør. Masse fastavgifter
Hei Eileem Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelser og kunde tilfredshet høyt, så vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen. Ta gjerne kontakt med oss på telefon slik at vi kan bistå deg videre i denne saken. Vennlig hilsen Kristine, Fjordkraft
Vår opplevelse med Fjordkraft. I begynnelsen av juni ble jeg oppmerksom på at Fjordkraft hadde overfakturert sameiet vårt siden oppstarten av avtalen i starten av 22. Tok da kontakt, og siden den gang har det vært x antall eposter frem og tilbake. Overfaktureringen er på nærmere 7 000,- kroner, der Fjordkraft tilbød å møtes på "midten", og kompensere med kroner 2 000,-. Har senere foreslått å dekke alt bortsett fra Fornybar energi, som summerer seg til nesten kroner 2 500,-. Dette var ikke nevnt i tilbudet som vi godtok, men har kommet til i vilkårene i senere tid, og er noe vi tydeligvis må godta, ettersom vi ikke har protestert, da vi ikke har blitt gjort oppmerksom på at dette var noe som de hadde begynt med... Saken er ikke over ennå. "Men ikke nok med det", på siste faktura som jeg ikke sjekket før den automatisk ble betalt, har det blitt fakturert bruddgebyr på kroner 3 000,-, + variabelt (hva nå enn det er) bruddgebyr på ca. 1 350,-. Jeg skulle gjerne vært fri fra klørne til Fjordkraft, men har per nå ikke sagt opp avtalen (som har en oppsigelsestid på 12 måneder!!), og skal derfor ikke ha bruddgebyr. Saken ble tatt opp med kundeservice, der jeg har bedt om tilbakebetaling av det som er betalt for mye. Systemene til Fjordkraft tillot ikke dette, så ønsket skulle løftes til et høyere nivå, så får vi se hva de allmektige kommer frem til, både med bruddgebyr og det andre de har overfakturert. Om du kjære leser, som har tatt deg tid til å lese igjennom vår frustrasjon, ikke har skjønt at dere ikke bør takke ja til tilbud fra Fjordkraft, så sier jeg det helt klart nå, STYR UNNA FJORDKRAFT!
Hei Thomas og takk for din tilbakemelding. Vi ønsker at våre kunder skal være fornøyde og det er derfor leit å høre at du har hatt denne opplevelsen her hos oss. Eventuelle bruddgebyr skal opplyses om i salget og stå i tilbudet man får tilsendt. Dessverre så får jeg ikke sett hva avtale du har. Dette høres ut som en bedriftsavtale med forvaltning. Dersom dette stemmer så betyr det at prisen på deler av strømforbruket ditt blir prissikret, ved at Fjordkrafts kraftforvaltere kjøper strøm til en avtalt pris for levering i framtiden. Om du skulle ønske å ringe oss igjen så er vi åpen mandag-fredag mellom klokken 09:00-16:00. Med vennlig hilsen Kundeservice - Fjordkraft Privat.
Fjordkraft mobil. Kostet 250 i mnd. Plutselig ble det endring i avtale vilkår. Så prikk jeg regninger på 3000kr mer i mnd fordi jeg ringte over 10000min. I mnd. Uten at jeg ble varslet. Prøvde og klage men de vil ikke gi noe tilbake.
Hei Emil Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelse og kunde tilfredshet høyt, så vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon om du ønsker videre bistand i denne saken. Vennlig hilsen Kristine, Fjordkraft
Valgte å bytte fra Fjordkraft, da jeg fikk et bedre tilbud som halverte strømregningen min. Etter jeg byttet ringte dem å lovte å gi meg et bedre tilbud. Først fikk jeg bare helt likt tilbud som jeg hadde først. Deretter sendte de meg ett dårligere tilbud enn jeg fikk hos min nåverende strømleverandør. Jeg sa tydelig nei til dette, men uansett hva jeg sa så pushet selgeren tilbudet på meg. Han kom også med direkte usannheter som at jeg ville tjene inn prisforskjellen på trumfbonus, noe som er helt feil. Til slutt sendte jeg mail direkte til dem og ba dem fjerne meg fra ringelisten sin. Etter dette presterer de og fortsette å ringe meg, til tross for at de på mail lovet å slutte å ringe. Useriøst selskap som jeg ikke anbefaler til noen.
Hei! Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en slik erfaring med oss. Det er absolutt ikke slik vi ønsker å opptre. Hvis du tar kontakt med oss på kundeservice, enten på Chat, epost eller telefon skal vi sørge for at du er fjernet fra vår ringe liste. Du kan ta kontakt på epost; [email protected] eller telefon; 23 00 61 00. Mvh Fjordkraft Kundeservice.
God service og ryddig aldrig noe feil i faktura lettå komme i kontakt med
Hei Andreas! Tusen takk fin tilbakemelding. Hyggelig at du er fornøyd. Med vennlig hilsen Henriette, Fjordkraft.
Grådig bruddgebyr som ikke var opplyst om ! Vil advare alle som vil bruke Fjordlraft
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker at våre kunder skal være fornøyde og det er derfor leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Eventuelle bruddgebyr skal opplyses om i salget og stå i tilbudet man får tilsendt. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 23006100 om du ønsker videre hjelp med denne saken. Vennlig hilsen Live, Fjordkraft
Ble lovet app oversikt via Fjordkraft bedrift, noe som ikke var tilfelle, må nå stå for en regning på over 10500,-kr hvor av 3000,-kr for oppsigelse, de skal selge strømmen som er kjøpt inn på avtalen, noe jeg heller aldri ble fortalt ved kontraktssignering, ingen ting godt og si om Fjordkraft, det som selges og de som tar telefonen holder ikke sine ord.
Hei Stig! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du har har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med kundeservice på bedriftsavdelingen vår for å få hjelp til dette. Vennlig hilsen Karine, Fjordkraft
Greit nå- men etter inngåelse av kontrakt var det mye tull og vanskelig å få kontakt
Hei Turid, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du har opplevd problemer i oppstarten, og at det var vanskelig å komme i kontakt med oss. Du kan nå oss på telefon og chat alle hverdager mellom kl. 09-16. Dersom du ikke har mulighet i ordinære åpningstider, så kan du også nå oss på e-post; [email protected]. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter hvis du fortsatt opplever problemer, eller ønsker at vi skal se på saken. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Jeg tegne Fjordkraft strømabonement hos Power, og selger der opplyste ikke at pakka inneholdt "trippelgaranti strømforsikring" til 60kr måneden. Den står heller ikke oppført på efakturaene jeg har fått i Nettbanken. Jeg fikk vel 500kr i rabatt hos Power da jeg inngikk avtalen, men det tjene Fjordkraft inn på 9måneder ved svindel. Fjorkraft er også dyr, de sier de har "prismatch", men den gjelder bare etter bindingstida på 6 måneder og og kunde tar kontakt med kundeservice.
Hei, Roar! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 23006100 dersom du ønsker videre bistand i saken. Strømforsikringen står selvfølgelig spesifisert på fakturaen du får fra oss hver måned. Vennlig hilsen Josefine, Fjordkraft.
Bra deal, fikk halv pris ut året på strømavtalen de kunne tilby, men tegnet abonnement med et annet selskap.
Hei, Rune Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du valgte bort vårt tilbud, du er hjertelig velkommen tilbake på et senere tidspunkt. God sommer! Vennlig hilsen Josefine, Fjordkraft.
Etter mye om og men klarte dessverre en av deres pågående selgere å lure meg inn i en avtale om spot med prissikring, med 12 måneders bindingstid. Tok kontakt etter 12 måneder for å forsikre med at jeg var fri fra avtalen, som definitivt ikke var verken den billige eller lukrative avtalen som selgeren lovde. Det var jeg selvfølgelig ikke; 12 måneder gjaldt fra jeg sa opp… Vel, selgeren var forduftet, og ingenting blir besvart fra kunde"service". Etter 12 nye måneder skifter jeg strømleverandør, etter at jeg endelig var lovet "fri". Neste virkedag ringer det en myndighetsløs fyr og forteller meg at jeg vil motta en faktura drøyt 2000kr for frikjøp fra et fond. Om jeg ikke var irritert nok fra før, så ble jeg lettere lynisk forbannet. Og jeg han forstod det... Kommer fakturaen så kommer den i retur via advokat. -koste hva det koste vil. HOLD DERE LANGT UNNA FJORDKRAFT! Forferdelig kundeservice! Dyrt! Dårlige digitale løsninger (om noen)!
Hei Rune! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du har har hatt en dårlig opplevelse hos oss. En avtale med 12 måneder prissikring virker å være en bedriftsavtale, så jeg vil anbefale deg å ta kontakt med bedriftsavdelingen vår for å få hjelp til dette. Vennlig hilsen Karine, Fjordkraft