Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
har betalt overpris, og 3 måneds betaling på forskudvis. de fortsette å sender regninger flere gang om måned. jeg sluttet avtale og nå vente for min pengene tilgode fra 1,5 måned. Jeg har ringet 4 ganger of får ikke noen svar. Agva kraft er bare tull.
Får ikke tilbakebetalt tilgodehavende etter skifte av strømleverandør. Nå har det gått flere måneder siden pengene først ble lovet utbetaling. Kundesenter kan ikke gjøre annet enn å "purre" på regnskap, og det finnes ingen andre som får lov å snakke med kunder
Styr unna! Ordet svindel føles riktig for å beskrive Agva! Ekstremt sleip på prisstigning, ekstremt dårlig kundeservice, ekstremt dårlig idé å velge Agva! Jeg mottok strømregning på over fire ganger prisen av hva andre selskaper ville ha tatt i samme periode, absolutt helt uforståelig at slik virksomhet er i det hele tatt lovlig.
Først lokker de med en god pris, og lover at det ikke skal endres til A-konto, gikk helt greit i ni mnd. Plutselig har de endret til Akonto å trekker en helt syk sum på forskudd. Sa opp avtalen og firmaet skylder meg nå over 3000 kr. Men de har ikke kommet, 1,5mnd etter at jeg sa opp. Purret flere ganger og kundeservice sier den legges til utbetaling med en gang! Skulle likt og sett reaksjonene ,inkassokrav og gebyr om det var jeg som kunde som unnlot å betale i over en mnd etter frist!
Overførte meg til en slags A-kontoavtale i mai uten videre. Når jeg i september fikk to faktura som var overstipulert (basert på 4 siste år) så byttet jeg leverandør. Agva holder nå tilbake tilgodehavende på andre måneden. De svarer ikke på "kundeservice". Må vel stikke bortom Strandveien 35 å sjekke om de er edru... Makan til fantepakk skal man lete lenge etter
Byttet selskap pga uforståelig a konto faktura. Hele poenget da jeg byttet til Agva den gang var at de ikke tok forskuddsbetalt. Angivelig ble det sendt ut e-post om denne endringen i mai en gang…? De skylder meg nå ca 14000kr, med restfaktura dato den 14/11. Har sendt e-post og melding på kundeservice , samt snakket med kundeservice . Siste kontakt for snart 2 uker siden. Ser mange flere opplever det samme. Virker som det er en planlagt praksis i å drøye det i det lengste. Hva skjer hvis en kunde ikke betaler regningen sin..?? Får ganske raskt inkassovarsel. Ser ut som det snart er på tide å kontakte en journalist. Som om ikke strøm er dyrt nok, så holder Agva igjen penger som man trenger til neste regning .
Lover 3 mnd til 139.Men grunnet prisendring måtte de sette meg over på på Spotpris uten og beskjed..kundeservice elendig, Stryr unna disse folka