Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er godt å tenke på at man alltid får et svar, en begrunnelse, eller at noen er villige til å "ordne opp" med en gang, det opplever jeg hos Agva Kraft!
Hei Esten, Sånne tilbakemeldinger er fine å få, takk skal du ha! Hilsen oss på kundesenteret
Jeg er svært fornøyd med Agva sin kundeservice og prisløfte, men de har lang svartid på mail. Anbefaler å ringe om du ønsker hjelp.
Hei Elisabeth, Jeg beklager at det har vært litt svartid på mail. Hele bransjen skulle skifte til nytt system i vinter og dette gjorde at ting hopet seg litt opp. For øvrig veldig hyggelig å høre at du i all hovedsak er fornøyd! Kundeservice, Agva
De leverer svar fort og yter god service. Prismessig er det også meget bra.
Hei Terje, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Fikk ordrebekreftelse uten noen gang å ha bestilt. De ønsket meg også velkommen tilbake uten at jeg noensinne har vært kunde.
Hei Kari, Da må det ha vært lagt inn en bestilling på ditt telefonnummer. For å sikre at den annulleres er det fint om du sender telefonnummer og fullt navn til meg på [email protected] så er vi helt sikre!
Ringte ang strømregningen. Ble møtt av en lite vennlig kundebehandler. Fikk ikke svar på det jeg lurte på. Hun var krass og det ente med at hun la på røret. Selv etter at jeg sa hun kunne være litt mere vennlig. DÅRLIG KUNDEBEHANDLING
Hei Heidi, Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Hvis du har tid er det fint om du sender meg en mail på [email protected] så jeg kan få vite mer om hva som har skjedd og se om vi kan finne en kompensasjon.
Hos Agva er det billig og greit. Jeg har benyttet meg av fastpris som har vært vellykket.
Hei Ivar, Hyggelig å høre at du er fornøyd både med pris og enkelhet, det er de viktigste kjerneverdiene våre i tillegg til miljø. Du har tydeligvis vært ekstra smart som har tegnet fastpris i en periode med innkjøpspriser som overrasket alle!
AMA(Aldri Mer Agva)! Etter at jeg overså en regning så velger selskapet å sende utestående beløp til inkasso istedenfor å legge det til en av de neste to regningene som er betalt i tide. Inkassoen kommer med maksimalt straffegebyr og 3 måneder etter opprinnelig regning slik at 8,7+% rente har løpt i lang tid. Ingen purring eller varsel, de sender det rett av gårde til inkasso.. Tilnærmet umulig å få tak i kundeservice. AMA!
Hei, Jeg kjenner ikke din sak, men vil svare generelt. Det er heldigvis strenge regler for inkasso i Norge og disse følger vi selvfølgelig. En av disse er at det går ut tydelig merket varsel. Vi er behjelpelige med utsettelse om kunden bare kontakter oss. Det meste løser seg bare man kontakter kundeservice!