Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
AMA(Aldri Mer Agva)! Etter at jeg overså en regning så velger selskapet å sende utestående beløp til inkasso istedenfor å legge det til en av de neste to regningene som er betalt i tide. Inkassoen kommer med maksimalt straffegebyr og 3 måneder etter opprinnelig regning slik at 8,7+% rente har løpt i lang tid. Ingen purring eller varsel, de sender det rett av gårde til inkasso.. Tilnærmet umulig å få tak i kundeservice. AMA!
Hei, Jeg kjenner ikke din sak, men vil svare generelt. Det er heldigvis strenge regler for inkasso i Norge og disse følger vi selvfølgelig. En av disse er at det går ut tydelig merket varsel. Vi er behjelpelige med utsettelse om kunden bare kontakter oss. Det meste løser seg bare man kontakter kundeservice!
Been dedicate customer for few years... this company change avtale with no warning and by the time you find out you lost thousands of KR. Be aware and do not follow their dishonest deals!!
Gjekk inn på avtale gjennom denne sida her, Bytt.no. Der det står ingen bindingstid og kalkulert eit måndesbeløp på rundt 850 kr. månaden. Pisen var ca 35 øre pr Kw/t. Eit par timar etter avtalen var inngått får eg telefon frå AGVA, der ein tilbyr ein avtale om ei årsavgift på 990 kr. pluss pris på nokre og 40 øre pr. kw/t. Det stod det ingenting om i den opprinnelege avtalen som låg ute på Bytt.no. Så då blei det å bruke angreskjemaet... mulig det er ein god avtale likevel, men likar ikkje å bli lurt.
Billig lokke tilbud. Etter kanskje Norges dyreste strøm.... Styr unna hvis du ikke følger mye med på din strømleverandør.
Ikke inngå avtale med dette selskapet, reklamen stemmer ikke overens med virkeligheten. Og da kan jeg ikke anbefale dette etter min mening useriøse selskapet.
Etter en 3 måneder med billig strøm satt de meg over på forskuddsvis dyr avtale. Ringte for å endre dette og det ble gjort. Får strømregninger på 4000,- pr måned, viser seg at jeg sitter med et påslag på 15 øre/kwh. Sure folk på kundeservice, her blir det byttet etter mange måneder med TAP, Agva har fått tatt inn pengene de "ga" bort de 3 første månedene.
Bestilte hos Agva 13 september, men har ikke fått vite ennå når overflytting av strøm skal skje. Har prøvd å sende E-post men får ikke svar. Nå er ikke dette noe problem, da det finnes nok av seriøse andre forhandlere.
Hei Halvard, Jeg håper du har skrevet feil dato her, hvis ikke må bestillingen ha forsvunnet. Send meg en mail på [email protected] så ser jeg på det med en gang.