Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har Agva Spot 12 og er fornøyd. Kundeservice kunne vært raskere, men nettsiden er oversiktlig og grei.
Svindel rett og slett. Tror ikke de kan gjøre feil flere ganger på rad. Prøver bare å få mere penger synes jeg. E faktura gebyr, feil spotpris og dårlig kundeservice når du prøver og forklare. Til slutt har de skjønt men for sent nå. Bytter med en gang. Styr unna. Anbefaler ikke i det hele tatt...
Elendig behandling, tar gebyr på 79 i måneden. Men papir faktura er det 49, gebyr på 79 er ikke oppgitt noen steder, jeg har også blitt fakturert for forbruk som ikke har funnet sted. Så dette selskapet trikser til seg det som er mulighet for. Finn heller noen som er og stole på.
Skrev avtale med Agva kraft/Telinet 2018. De var da billigst leverandør. Sjekket opp nå og finner at Agva har høyeste pris på spot av alle som kan levere spotpris til meg. Prisøkning uten å melde til kunden. På fakturaen står ikke aktuell strømpris. Det er også helt umulig å fine frem til Min side på Telinet eller Agva slik at en kan følge opp. Slik borde ikke være lovlig.
OK så langt! Bra rimelig pris og lett å komme i kontakt med.
Fakturagebyr på første faktura! Bra jobba. Bytter umiddelbart til noen andre seriøse aktører. Anbefales ikke.
Kopi av hva jeg sendte til Agva på e- post: "Dere svarte meg aldri på om hvorfor prisen var 79,90 øre/ kWh ved bestilling, mens prisen stod oppført som 119,90 øre/kWh da jeg opprettet bruker. Jeg ba dere også om et svar før angrefristens utløp, uten å få det. Viser til tidligere henvendelser. Nå har jeg fått første regning med en pris på 119, 90 øre/ kWh. Er det ren svindel dere driver med? Hvorfor kan dere ikke svare på enkle spørsmål om pris når man spør? Det er veldig, veldig enkelt å bestille strøm av dere, men ønsker dere ikke å beholde kundene? Jeg ønsker prisen som var oppgitt ved bestillingstidspunktet i min avtale med Agva Fast 3mnd. Om ikke dere vil/ kan etterkommer mitt krav vil jeg selvsagt si opp min avtale så snart jeg får bestilt strøm av noen andre, og da forventer jeg å slippe avbruddsavgiften på kr. 500,-. Eventuelt, kan dere se bort fra angrefristens begrensning på 14 dager. Det er fristende, til og med, å finne ny leverandør og bare ta 500 kr., som et rent tap for å slippe et kundeforhold med en leverandør, som tilsynelatende driver med snusk." Venter ennå på svar. De er enkle å bestille strøm av, men ikke forvent at avtalen overholdes, eller at de svarer innen rimelig tid. Laaaang responstid på henvendelser via e- post.Kort åpningstid på telefon. Laaaang responstid på facebook/ messenger. Vanskelige å få tak i.