Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter endt tilbudsperiode på fastpris, ble jeg overført til et "dyrt" abonnement. Jeg fikk ikke melding fra dere hvilket abonnement jeg hadde blitt overført til. Denne prosessen synes jeg ikke var noe bra. Jeg måtte selv finne ut av det. Ellers er det mye positivt! Mvh. Karl G.
Har gode tilbud på strøm og er derfor konkurransedyktig i markedet.
Etter en kampanjeperiode ble jeg overført til det som har vist seg å være den aller dyreste avtalen som finnes, det til tross for at det ble opplyst som spotpris. I tillegg begynte selskapet etter noen måneder å ta forskudd for en måned framover uten å informere meg. Da jeg fant ut hva de holdt på med avsluttet jeg kundeforholdet, da fant jeg ut at jeg har betalt høyere pris enn alle andre for strømmen i et års tid, og høyere pris i fjor sommer enn hva moren min betalte nå rett før jul. Det er skammelig å lure kundene sine på denne måten, og jeg advarer alle på det sterkeste mot å bruke AGVA som leverandør. Jeg har regnet ut at jeg har tapt over 2.500 kroner i løpet av det siste året på å være kunde hos AGVA, og jeg har kun et forbruk på ca. 11.000 kwh/år. Skam dere, AGVA! Merk at TV2 belyste dette lureriet i sin siste utgave av 'TV2 hjelper deg'.
Fikk tilbud på fastpris i 3 mnd i en periode agva visste at prisene ville økes. Det ingir tillit.
Når det strøm er 3 ting som gjelder. Pris, pris og pris
Supre på pris og service ifm skifte av leverandør. Enkelt å gjennomføre, kjapt og greit.
Hyggelige vennlige operatører, foreslår bra avtaler, bare positive opplevelser +++. MVH H.A