Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg satt opp avtale med Agva Kraft, mottok avtalen noen dager seinere, alt så fint ut, ga dem fullmakt i nettbanken min. Etter to måneder uten regning ringte jeg dem og de kunne fortelle meg at min nettleie-leverandør hadde nektet dem å levere strøm og at de derfor ikke var min stømleverandør. (Jeg har derfor fått levert strøm av leveringsplikt i to måneder - som jo er svindyrt.) De påstår å ha sendt meg informasjon om dette og at avtalen derfor ikke er gyldig. Når jeg etterspør denne dokumentasjonen per. telefon legger de faktisk PÅ røret. Nettleie-leverandøren min sier at 1) de har ikke avvist Agva Kraft i å levere strøm hos meg, 2) de har aldri mottatt noen innmelding om meg fra Agva Kraft, og 3) de har ikke hjemmel til å nekte noen i å levere meg strøm. Etterspør dokumentasjon på denne "avvisningen" per. mail og får et selvskrevet ExCel-regneark med to linjer på tilbake, hvor det står den datoen jeg har skrevet i min første mail, og deretter "avvist". De kaller det dokumentasjon - forfalskning er hva det er. Alt er dokumentert og sendt kopier av til min nettleie-leverandør, og saken er også klaget inn til Forbrukerrådet og Elklagenemda. Da de hele tiden har har fullmakt i min nettbank kommer jeg til å politianmelde dem for svindelforsøk.
Agva bør ruste seg opp med Min Side/Mitt Abonnement e.l.. Gjennomfakturering er også en bra ting.
Etter ønske fra dere kunder er minside satt opp, så da håper jeg du synes vi er godt rustet for 2019!
Du blir lurt med billig strøm, for deretter for å havne på en dyr avtale, Dette medfører at du betaler dobbel strøm før du rekker å gjøre noe. Etter kontakt med kundeservice treffer man medarbeidere som er meget lite imøte kommende og avbryter deg slik at du ikke får sagt det du skal, de gjentar seg selv hele tiden, og virker som de har liten kunnskap om kundeservice. De større selskapene viser iallefall seriøsitet, når de faktisk har gjort feil. Mitt råd, velg noen andre.
Genial service ved bytte til Agva. Så er det bare å se om selskapet kan følge opp en god start.
Smertefri bytting av strømleverandør! Avga leverer :-)
Man må kunne se til enhver tid hva en avtale koster.
Oppdaterte priser på avtalene finner du på agva.no. Hvis det er noe info vedrørende din avtale du mangler er du hjertelig velkommen å kontakte vår hyggelige kundeservice!
Fikk inkasssokrav fra Agva på en faktura vi ikke hadde mottatt. Ringte dem for å løse dette og fikk beskjed om at faktura var sendt til anleggsadressen. Jeg sa at fakturaadresse er firmaets adresse og spurte hvordan faktura kan være levert da hytta ikke har postkasse stod de bare på at den var levert. Jeg undret meg videre over hvordan de ikke hadde fått den i retur, men det mente de at de ikke hadde fått. Endte med at vi måtte betale avgiftene for dette og vi bytter selskap.
Ved bestilling er det felt både for anleggsadresse og fakturaadresse i bestillingsskjemaet. Vi beklager om dette har ført til en misforståelse.