Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Du blir lurt med billig strøm, for deretter for å havne på en dyr avtale, Dette medfører at du betaler dobbel strøm før du rekker å gjøre noe. Etter kontakt med kundeservice treffer man medarbeidere som er meget lite imøte kommende og avbryter deg slik at du ikke får sagt det du skal, de gjentar seg selv hele tiden, og virker som de har liten kunnskap om kundeservice. De større selskapene viser iallefall seriøsitet, når de faktisk har gjort feil. Mitt råd, velg noen andre.
Genial service ved bytte til Agva. Så er det bare å se om selskapet kan følge opp en god start.
Smertefri bytting av strømleverandør! Avga leverer :-)
Man må kunne se til enhver tid hva en avtale koster.
Oppdaterte priser på avtalene finner du på agva.no. Hvis det er noe info vedrørende din avtale du mangler er du hjertelig velkommen å kontakte vår hyggelige kundeservice!
Fikk inkasssokrav fra Agva på en faktura vi ikke hadde mottatt. Ringte dem for å løse dette og fikk beskjed om at faktura var sendt til anleggsadressen. Jeg sa at fakturaadresse er firmaets adresse og spurte hvordan faktura kan være levert da hytta ikke har postkasse stod de bare på at den var levert. Jeg undret meg videre over hvordan de ikke hadde fått den i retur, men det mente de at de ikke hadde fått. Endte med at vi måtte betale avgiftene for dette og vi bytter selskap.
Ved bestilling er det felt både for anleggsadresse og fakturaadresse i bestillingsskjemaet. Vi beklager om dette har ført til en misforståelse.
Agva Kraft øker strømregningen uten forvarsel. Endrede fakturaer blir sendt i ferietid med nesten utløpt dato, noe som øker prisen med 8,5% ekstra. Fakturaen har nå også en forkjøpspris på strøm, som ikke er avtalt tidligere. Denne er selvsagt med svært høy pris (63 øre/kWh). Agva Kraft tar ikke telefonen ved kontakt. Hold deg unna hvis mulig!
Vi kan dessverre ikke ta hensyn til ferier siden de fleste avtalene faktureres månedsvis. Vi vil anbefale avtalegiro og efaktura, det er ofte enklere for både kunde og leverandør samtidig som det sparer miljøet. Ta gjerne kontakt, så kan vi hjelpe til med dette! Det er som regel kort ventetid på telefon.
Har mottatt forskudsfaktura på som er minimum 3 dobbel av hva vi hat brukt! For forskudd på desember 2018. De svarer ikke på telefon får beskjed om at de er til lunsj. Skillig useriøst føler oss svindlet på det groveste. Hold dere unna!
Her ser det ut som om du har vært uheldig, og det beklager vi. Før jul hadde vi lunsjstengt en dag, men vanligvis er kundeservice åpent hele dagen. Send meg gjerne en mail på [email protected] hvis det fortsatt er noe du ikke har fått svar på.