Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Effektiv tjeneste. Kunne vært litt enklere å komme i kontakt med kundeservice, men stort sett bra.
Jeg er meget fornøyd med avtalen jeg har, og jeg håper det er mulig å få en god avtale neste gang også. Jeg håper at det i fremtiden vil være mulig, å også få nettleien hos dere.
Jeg bestilte agva fast 3 mnd med pris på 79.90 øre pr kWh i september, dette fikk jeg en bekreftelse om på e-post, i e-posten stod det at nå starter min strømavtale opp med agva. 2 mnd gikk, og jeg får en timespot faktura fra min gamle leverandør. Jeg kontakter agva, og der sier de at avtalen kun kan bestilles av nye kunder. Når jeg ikke var kunde hos agva, før avtalen var inngått, så ser jeg ikke hva agva refererer til, sånn som jeg tolker det, så vil ikke agva gi meg avtalen som jeg bestilte på 79.90 øre pr kWh, fordi at strømprisen har økt såppas mye den siste tiden. Jeg har heller ikke mottatt noe informasjon som skulle tilsi at avtalen ikke ble akseptert av agva. Dette vil jeg ta opp videre med elklagenemda og forbrukerombudet om agva ikke ordner opp straks.
Alt er ryddig og kundevennlig. Ingen til å utsette på samarbeidet.
Bestiller fast pris men kundeservice vil ikke behandle avtalen og avslår. Ganske kritikkverdig oppførsel. Slik som også media og Forbrukerrådet omtaler deres firma.
Prossessen med at dei sa opp fastprisavtalene midt i avtaleperioden var veldig fæl. Etter press fra forbrukertilsyn og elklagenemd trekte dei tilbake oppsigelsene, men fortsatt ingen beklagelse... var også veldig dårlig å svare på mail, svarte ikke på dei spørsmålene eg spurte om...
Veldig synd at jeg må bytte strømleverandør etterhvert når solcelleanlegget er installert. Netteiere forlanger at vi som har slike må bli plusskunder både hos netteier og strømselskapet p.g.a overskuddsstrøm som skal ut på nettet og registreres.