Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk en oppsigelse fra Agva Kraft på fastprisavtalen min. De begrunnet det med at jeg hadde hvert kunde der i 2018- og derfor ikke var ny kunde. Har ikke hatt et kundeforhold på snart 3 år- Dette er svindel. og de som klager høyest får avtalen tilbake. Forbrukerrådet sier at ny kunde . Ja da har du ikke vært kunde hos Agva Kraft i 12mnd Så er de så greie at du slipper bruddgebyret- der de har brutt avtalen.
God kontrakt 1 måned. Rett over på dårlig kontrakt uten mulighet for å få noe nytt pga allerede kunde....
Fikk en annen avtale enn jeg ba om. Klaget, og fikk tilsendt avtaledokumentet, som ikke lot seg åpne.
Agva vil ikke ha meg som fastpriskunde lenger, da jeg har fastpris avtale til 38,68øre med 6 mnd fastprisavtale fra juli iår. Nå kommer de og sier at jeg ikke er ny kunde likevel og de bryter avtalen,men jeg skal slippe å betale de 1000kr i bruddgebyr som jeg måtte betale om jeg brøt avtalen ifølge vilkår. Dette fant de ut etter at jeg har hatt avtalen i 3 mnd. etter en faktura gjennomgang skriver de 🙄. Dette er ikke god kundebehandling og ser mange andre også lider samme skjebne og etter Agva sine nye kriterier kan jeg aldri benytte deres tilbud til nye kunder i min levetid, da jeg har et gammelt kundeforhold som da umuliggjør dette. Jeg vil benytte enhver anledning til å fraråde andre å benytte deres tjenester da de tolker og gjør som de vil med kundene sine når avtalene ikke går i deres favør. STYR UNNA Agva i fremtiden 🧐
Kaster ut kunder fra fastprisavtaler. Sverer ikke på epost på før etter 7 dager. Svarer ikke på det man spør om.
Vanskelig å nå min side. Jeg har hatt problemer siden dag 1
Enkel og grei avtale, hyggelige å snakke med om det er noe jeg lurer på.