Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God kontrakt 1 måned. Rett over på dårlig kontrakt uten mulighet for å få noe nytt pga allerede kunde....
Fikk en annen avtale enn jeg ba om. Klaget, og fikk tilsendt avtaledokumentet, som ikke lot seg åpne.
Agva vil ikke ha meg som fastpriskunde lenger, da jeg har fastpris avtale til 38,68øre med 6 mnd fastprisavtale fra juli iår. Nå kommer de og sier at jeg ikke er ny kunde likevel og de bryter avtalen,men jeg skal slippe å betale de 1000kr i bruddgebyr som jeg måtte betale om jeg brøt avtalen ifølge vilkår. Dette fant de ut etter at jeg har hatt avtalen i 3 mnd. etter en faktura gjennomgang skriver de 🙄. Dette er ikke god kundebehandling og ser mange andre også lider samme skjebne og etter Agva sine nye kriterier kan jeg aldri benytte deres tilbud til nye kunder i min levetid, da jeg har et gammelt kundeforhold som da umuliggjør dette. Jeg vil benytte enhver anledning til å fraråde andre å benytte deres tjenester da de tolker og gjør som de vil med kundene sine når avtalene ikke går i deres favør. STYR UNNA Agva i fremtiden 🧐
Kaster ut kunder fra fastprisavtaler. Sverer ikke på epost på før etter 7 dager. Svarer ikke på det man spør om.
Vanskelig å nå min side. Jeg har hatt problemer siden dag 1
Enkel og grei avtale, hyggelige å snakke med om det er noe jeg lurer på.
Agva vil ikke ha meg som kunde lenger da jeg har fastpris avtale til 38 øre og prisen er over 130 øre nå. Da kommer de og sier at jeg ikke er ny kunde like vel og de vil bryte avtalen men jeg slipper å betale de 1000kr som jeg måtte betale om jeg brøt avtalen. Dette fant de ut etter at jeg har hatt avtalen i 4 mnd. Det går ikke an!!!! Dette kommer til å bli tatt videre til TV2 hjelper deg og forbruker tilsynet. Jeg vil benytte enhver anledning til å fraråde mennesker å bruke dem!!! Hold dere LANGT unna