Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når man inngår en avtale med Agva så blir det slik. Ikke noe tull om pris når du har ingått avtale. Men Agva har ingen «min side» slik at kunden kan logge seg inn og sjekke faktura og forbruk (-)
Hei Hallvard, Fint du er fornøyd! Vi kan også glede deg med at vi for en tid tilbake endelig fikk minsidefunksjonalitet. Bare gå på agva.no så ser du det øverst til høyre.
De beste prisene på markedet, garantert. Kundeservice er elendig. Men team leder for kundeservice er helt top: veldig proff, løsnings orientert og strekker seg veldig langt for å rydde etter både agva sine feil og nettleverandører sine feil. Jeg tror hun er den eneste som kan regelverket, produktet og service. :)
Er bestandig veldig bevist på å betale minst mulig for likedanne tjenester. Strøm er en slik tjeneste, og er veldig fornøyd med fastpris tilbudet jeg fikk i fjor.
Hei Tord, Fint du er fornøyd med pris!
Kjempegod strømpris. Ikke noe negativt å si om Agva Kraft. Trivelige kundebehandlere.
Hei Arne, Bra du er fornøyd og takk for hyggelig tilbakemelding på oss som jobber med kundeservice i Agva.
Servicen er så bra som en SKAL forvente i et sivilisert demokrati i 2019. Vel, jeg var selvsagt heldig med tidspunktet for valget mitt.
Jeg har leieboer i sokkelleilighet og bor selv i hovedetasjen. Leieboer har egen måler (seriemåler) og forbruket regnes sammen med mitt eget forbruk. Det er veldig greit med en fastavtale slik at leieboers og mitt eget forbruk er lett å regne ut for hver av oss. Fastavtale sparer oss for masse tid. Jeg betaler det faste årlige beløpet for nettleie i sin helhet.
Har hatt fastpris årsavtaler i 2 år med hyggelige priser, godt under spotpris. Kanskje litt flaks også det da. Grei kundebehandling, og fikk straks etterskuddvis betaling av faktura når jeg ba om det. Om jeg fortsetter som kunde er avhengig av rimelig pris i fremtiden.
Hei Trond, Hyggelig med trofaste kunder, og vi håper du har spart mye på å inngå smarte avtaler!