Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkel og greit ordner alt, men savner en email med inngodt avtale med en gang man aksepter et tilbud.
Takk for hyggelig anmeldelse og innspill!
Dårlig melding om at en blir satt over til en høy strømpris og hvordan man kan forhandle om ny kontrakt
Valgte Agva for et par år siden da de kom ut som billigst i flere sammenligninger. Det viste seg raskt at de uten å informere på en måte som jeg fikk med meg i hvertfall, satte opp prisene måned for måned etter at lokketilbud perioden var over slik at jeg endte opp med en av markedets dyreste strømpriser. Da jeg oppdaget dette byttet jeg selvfølgelig til en mer seriøs leverandør umiddelbart. Kort tid etterpå kom den første telefonopprigningen fra det eksterne telefonsalgssenteret de har hyret inn, med spørsmål om jeg som tidligere kunde av Agva kraft ønsket å komme tilbake igjen. Jeg fortalte kort om tidligere svindel og at det var uaktuelt å gå tilbake til Agva kraft under noen som helt omstendigheter. Jeg bad ogås om å bli fjernet fra alle lister slik at jeg ikke ville bli oppringt igjen. Men de fortsetter å ringe meg med jevne mellomrom, og jeg blir bare mer og mer irritert. Styr unna denne useriøse aktøren.
Hei Martin, beklager at du har hatt denne opplevelsen. Vi er fortsatt svært konkurransedyktige, men de generelle innkjøpsprisene har dessverre steget dramatisk i det siste og det påvirker samtlige leverandører. Send gjerne en mail til kundeservice om at du vil reserveres mot telefonhenvendelser så ordner vi det med en gang.
Følger jevnlig med på Forbrukerrådets prissammenligninger, og Agva Kraft er alltid blant de beste på pris.
Hei Øivind, Det er bra du følger nøye med på markedet og at du ser at vi gjør det vi kan for å holde prisene nede!
Halverte strømregning ved å flytte over til Agva, fast lav pris da har vi kontroll👍
Har ingen dårlige opplevelser med Agva. Holder det de læver
Jeg er litt spent på fortsettelsen, da jeg ser at det er mange kunder som klager på at det blir dyr strøm og dårlig kundeservice etter noen måneder
Hei Ingunn, Vi setter pris på at du følger med og vil oppfordre deg til å ta kontakt om du etter hvert ønsker hjelp til å vurdere om din forbruksprofil har det beste produktet.