Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God hjelp og tolmodig kundeservice. Litt varierende priser, men ellers ok.
Kø på kundeservice telefon, men kjapt tilbud om tilbakering. Bra! Mitt problem med feilaktig avtale om forskuddsbetaling ble raskt endret til etterskudd. Veldig fornøyd. 815-nummer ikke så bra.
Å betale på forskudd strøm en ikke har brukt ennå, har jeg aldri gjort før.
Et firma som lokker med lave priser, så overfører de deg til et dyrere abonnoment uten å informere det i noen andre form enn en uventet høy strømregning. Siden jeg ikke er så på høgget etter det billigste hele tiden, så har jeg vært abonnement i et år. Men fra 13øre kwh som jeg skrev under på til 68 øre er et rimelig høyt hopp. De har heller ingen medlems side som jeg kan finne for å få en oversikt over viss oversikt over strømforbuket ditt. Sikkert et billig alternativ for de som er flinke til å sjekke inn med strømleverandøren hver måned om de er på det abonnementet de skrev under.
Agva Kraft lurte oss inn med et godt tilbud, men når jeg prøvde å opprette efaktura eller avtalegiro virket det som det hadde fungert, men tydeligvis så hadde det ikke det. Vår første regning var med Agva Spot, den vi hadde bestilt, noe som var billig og det vi forventet. Den neste regningen derimot var skyhøy i forhold! De hadde doblet ø/kWh og fått oss til å forhåndsbetale for resten av året, trodde vi, men nå har vi fått en tredje regning denne også med en kjempehøy pris. Vi har prøvd å ta kontakt, men har fått et automatisk svar om at det tar lang tid. Vi skal bytte så fort vi kan til noen som ikke prøver å lure kundene sine.
Utrolig dårlig kundeservice, har ikke fått svar på mail eller telefon, sendte mail for en uke siden. Virker som om de prøver å unngå kundene sine. Grunnen til at jeg vil ha tak i de, er at de har fakturert meg fram til mars.
Det er veldig vanskelig å forstå fakturaene. Fra månedlige regninger til kvartalsvis uten å si fra. Endring i estimert forbruk uten å si fra. Jeg er typen som stoler på firmaer og betaler uten å følge med. En 10-dobling av summen på fakturaen fikk meg til å lure. Etter en samtale med kundeservice skulle det sendes ny faktura. Denne kom ikke i løpet av 2-3 uker, men fakturaene fra Agva kommer veldig uregelmessig. Når jeg skulle til å etterlyse ny faktura fikk jeg inkassovarsel. Agva estimerer langt høyere enn mitt faktiske forbruk og per dags dato har jeg betalt mer enn jeg har brukt. Hvis mitt kundeforhold skulle blitt avsluttet i dag måtte Agva betalt meg tilbake. Og så til poenget. I dag kom regningen med renter for estimert utestående gjeld som ikke eksisterer. Purregebyr for at jeg ikke betalte pengene jeg egentlig ikke skylder på en regning jeg aldri fikk. Jeg velger å le. Kommer til å se meg om etter en leverandør man slipper å passe på hele veien. Masse jobb å holde oversikt over Agva. Kundeservicefolka er bra, men jeg vil bare ha et selskap der jeg slipper å snakke med dem.