Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I was an Agva Kraft customer but moved to a new area and got a good deal with a new company so changed supplier. They contacted me and offered 250kr to stay with them and recommended a price deal for me which doubled great so agreed to stay. Got my first faktura no 250kr credit as promised then a week later they tell me i dont qualify for the deal as i had been a customer before and they double the price of my electricity ?? They knew i was an existing customer when they offered me a deal which was obviously a deliberately dishonest act to Get me to stay knowing full well they would just cancel the deal and up my costs. Try to contact customer service they are rude and unhelpful they wont allow you to talk to a supervisor you have to email but they ignore all emails and attempts at written contact. No accountability as they make it impossible to talk to anyone in management or a position of responsibility. The fraudulent and dishonest way this company behaves us dusgusting and the exact reason power companies have such bad reputations in norway. They claim to want happy customers but they Are only interested in greed and ripping off their customers.
Ingått 6 mnd fastpris avtale i aug. mnd. Fikk mail 14. okt. at de ville sette meg over på Spot pris for at jeg hadde vært kunde tidligere. Dette stemmer ikke for jeg har aldri vært kunde der tidligere. Er første gang jeg har byttet strømselskap...
Tegnet fastpris abonnenment med tak på 69.xx øre kwt. Når jeg får første regning har jeg fått spotpris avtale og 135 øre kwt. Når jeg kontakter de er de lite behjelpelig. Og svarer ikke på mine henvendelser.
Bestilte Agva fastpris 6 mnd binding til 38,9 øre i August. Så langt all good! Betaler første, faktura, deretter andre — fortsatt all good. Så- i dag fikk jeg en Mail om at kontakten var feil, og at de satte meg over til en Spotprisavtale...😂 Argumenter var visst at jeg ikke var ny kunde... Jo jeg var i Gudbrandsdal Energi og hoppet over til Agva.. Da mener de at jeg var en historisk kunde. Dvs for lenge siden, og at jeg derfor ikke hadde gyldig kobtrakt😂 Bare ler av de jeg. Om de har lyst på ytterligere tap fra meg i domstolene. Ja, da skal jeg gi de akkurat det. Og da skal erstatning også innbefatte alle kunder i Norge som har blitt utsatt for akkurat dette. Kjøre litt face, ID, Twitter og litt aviser samtidig, blir gøy det😂😉 Skal koste de masse kunder🤙 Vil de leke- skal de steke😉
Fastprisavtale ett år. Etter prisøkning i spotmarkedet kansellerer de avtalen etter 2mnd. Grunnlag om at jeg har vært kunde før, noe som ikke er tilfelle. Kundeservice har fått munnkurv, og de svarer ikke på epost. Styr unna! Fastprisavtale ett år. Etter prisøkning i spotmarkedet kansellerer de avtalen etter 2mnd. Grunnlag om at jeg har vært kunde før, noe som ikke er tilfelle. Kundeservice har fått munnkurv, og de svarer ikke på epost. Styr unna!
Finner ikke min avtale iblant avtaler som tilbys. Det virker også umulig å endre fra en avtale til en annen på nettsiden, sikkert for å hindre oss å bytte fra en dårlig avtale til en bedre.
Fikk epost i dag, etter bare 2 måneder og 1 uke at strømavtalen som skulle være fastpris i 6 måneder blir endret om 2 uker til spotpris. STYR UNNA