Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd kunde har vært kunde snart i 4 år. Appen er veldig oversiktlig.
Lett å komme i kontakt med dere. Det betyr en del, har avsluttet hos andre leverandører fordi en ikke får kontakt via telefonen
Hei Karen Louise! Tusen takk for hyggelige ord, det setter vi stor pris på. Det er fint å høre at det er lett å få tak i oss! Det er nemlig veldig viktig for oss med rask svartid og å være tilgjengelig for kundene når dere trenger oss :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Fikk oppringing via Bytt, blir enig om overskudds salgs pris, var ikke den samme i kontrakten. Selskapet bør bruk egen salgs person som vet riktig tall. Heldigvis lest jeg kontrakten!
Hei Haugland! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Sånn skal det ikke være, og dette tar vi opp med salgsteamet umiddelbart. Vi takker samtidig for tilbakemeldingen, den bidrar til at vi kan bli bedre :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Vi er trygge på at vi har den bedte avtalen og at vi får veldig god service fra GE
Hei Sjur! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at dere er så fornøyd med oss - år etter år :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg er ny kunde hos dere. Og eg var fornøyd med avtalen. Tilfredsstillende
Hei Bjørn! Hjertelig velkommen til oss :-) Så hyggelig at du har valgt oss som din strømleverandør. Vi skal gjøre vårt ytterste for at du skal bli fornøyd - og skulle det være noe, er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Jeg er spesielt fornøyd med kundeservice når jeg ringer og trenger hjelp.
Hei Henning! Takk for hyggelig omtale. Vi blir både glade og stolte av å høre at du er så fornøyd med kundeservicen vår :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen
Hyggelig kundeservice, hjelpsom, effektiv og løsningsorientert.
Hei Kenneth! Tusen takk for fine ord! Det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at du har hatt en så god kundeopplevelse :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Har vært fornøyd med både pris og kundeservice, men nå øker de desverre prisen
Hei Klara! Vi takker for tilbakemeldingen, det er godt å høre at du har vært fornøyd med både pris og kundeservice :-) Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. For en gjennomsnittlig husholdning med et årsforbruk på rundt 16.000 kWh, vil prisøkningen utgjøre 22 kr ekstra per måned. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon.
Har vært fornøyd, ingenting å utsette. Men når de satte opp prisene så byttet jeg.
Hei Mads! Takk for din tilbakemelding, det er hyggelig å høre at du har vært fornøyd med oss! Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Hyggelig og god kundeservice. Oversiktlig faktura og app.
Hei Cathrine! Takk for hyggelig ord og for at du deler din opplevelse, vi er glade for å høre at du er fornøyd :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon
Alltid masse hjelp å få. Blir møtt av en hyggelig person som gjør at man er i godt humøt etter samtalen. Tusen takk
Hei Thomas! Sjøl takk, for disse fine orda! Det er veldig hyggelig å høre :-) Og tusen takk for at du anbefaler oss, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Selskapet har flere ganger økt prisene sine. Ved bytte blir jeg oppringt av en pågående selger med en ovenfra og ned holdning. Ikke fornøyd med appen som oppleves uoversiktlig.
Hei Andreas! Takk for din tilbakemelding, det er leit å høre at du ikke er fornøyd og har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Sånn skal det ikke være. Vi håper derfor du kan ta kontakt med oss på telefon 612 94 700 eller e-post [email protected], og gi oss litt mer informasjon rundt telefonsamtalen slik at vi kan gi en tydeligere tilbakemelding til salgsteamet. Vi vil også gjerne høre dine innspill til hvordan appen kan bli bedre! Håper vi hører fra deg :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Veldig god kundeservice, men fastpris og påslag er vorte høgt.
Hei Per! Takk for din tilbakemelding, det hyggelig å høre at du synes kundeservicen vår er bra .-) Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Er desverre ikke konkurransedyktige lengre. Gudbrandsdal Energi har blitt en dårligere og dårligere leverandør over mange år nå.
Hei Buster! Takk for din tilbakemelding. Vi opplever som alle andre økte kostnader, som påvirker våre priser. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Prisendringer på kraft kan vi ikke være enig i da vi vet hva det koster å produsere kraft i Norge. Jeg sjekker derfor andre selskaper.
Hei Åsheim W! I likhet med andre strømleverandører, kjøper vi strømmen på kraftbørsen Nord pool, og selger denne videre til våre kunder. Vi produserer ikke strøm selv. Det er for oss som for andre bransjer; økte driftskostnader og renteøkninger. Skal vi kunne være med i morgen - sikre arbeidsplasser i distriktet, opprettholde og videreutvikle tjenestene våre er prisøkningen en nødvendighet. Skulle du bestemme deg for å bytte strømleverandør, er du selvsagt hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning :-) Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon
Første kundebehandler ga ikke riktige opplysninger, dårlig app m.m.
Hei Johnny! Det er kjedelig å høre at du har hatt en litt dårlig opplevelse. Appen er en av tjenestene vi hele tiden jobber med for å forbedre og videreutvikle. Vi hører gjerne dine innspill på hvordan den kunne vært bedre :-) Håper derfor du vil ta kontakt med oss enten på telefon 612 94 700, chat eller e-post [email protected], på hverdager mellom klokka 08.00 og 15.15. Vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig for markedsføring og kommunikasjon