Elekt har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Grei pris (spot) grei faktura (vipps) oversiktlig app med strømpris og forbruk. Har ikke hatt behov for kundeservice og kan ikke uttale meg om den.
Hei Jan, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Rimelig i forhold til andre strømleverandører. Kundetjenesten er like god som hos andre. Strømfakturaen har ikke med nettleien, men dette kan meget godt aksepteres for at strømfakturaen kan holdes lav. (Det vil påløpe ekstrautgifter om nettleien oså skal være med).
Hei Jan, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Du har mulighet til å hente ned alle dine nettleiefaktura i appen vår, slik at du får samlet alt på ett sted. Om du går til "Min profil" og velger "mine faktura" vil du får opp spørsmål om du ønsker å hente dem inn. Da vil alle fremtidige nettleiefakturaer automatisk dukke opp i appen. I løpet av desember vil det komme to nye funksjoner i appen som gir deg innsikt i nettleien; Oversikt over dine nettleiekostnader og hva de går til (dag/natt-tariffer og oversikt over forbrukstoppene), samt oversikt over din beregnede strømstøtte. Hilsen hele gjengen i Elekt
Flinke til å gi informasjon og forskudds fakturerer ikke
Hei Leif, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Byttet fra Tibber da de skulle ha forhåndsbetaling, er veldig fornøyd med Elekt. Helt ok app.
Hei Lovise, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Elekt har framstått som et selskap uten påslag, og for kritikk av andre selskap som «lurer» kundene sine. I stedet for å kalle sin nye avgift på 39kr måneden for påslag, velger de å innføre «abonnement» for å få fortsatt tilgang til selskapets app. Framstår som lite tillitsvekkende.
Hei Anita, Appen kommer med ny funksjonalitet før vi begynner å ta betalt for den, og man vil ha mulighet til å teste denne før januar (oversikt over strømstøtte, samt innsikt i dine nettleiekostnader). Dersom du ikke ønsker appen og du ønsker å følge med på spotprisen time for time, så anbefaler vi f.eks. følge med på spotprisene her: https://elekt.no/spotpriskart eller laste ned appen "Strømpriser" som er gratis 🙂 For å følge med på forbruket ditt kan du logge inn hos ditt nettselskap eller elhub.no og følge med. Mange strømselskap tar et fast beløp i måneden for at du skal få levert strøm og da er app ofte inkludert, vi har valgt å gjøre denne valgfri - slik at du ikke trenger å betale for den om du ikke vil. Det kan også nevnes at prisen på 39 kr/mnd gjelder uavhengig av antall målere du har, og du kan samtidig dele tilgang med hele familien :) / Elekt
De har imidlertid varslet at fra 1 jan vil det koste 39 kr pr mnd å bruke appen.
Hei Svanhild, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding :) Hilsen hele gjengen i Elekt
Halverte strømregningen etter jeg gikk over til Elekt
Hei Irene, Vi er veldig glade for å ha deg med på laget! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss, og vi setter utrolig stor pris på at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding - ekstra gøy er det når vi hører at du har fått lavere strømkostnader :) Hilsen hele gjengen i Elekt