Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har gjennom Huseuerne. Flere er billigere. Påslaget er høyere enn andre i tillegg til månedspris
Verste! De sender regninger selv når avtalen er ferdig. Ikke fornøyd med kundeservice. Fikk ikke hjelp jeg hadde krav på
Hei Berivan, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med servicen hos oss. Her høres det ut som at det må være en misforståelse. Vi etterskuddsfakturerer, som betyr at vi sender deg siste faktura måneden etter at du har sagt opp din avtale hos oss. Dette er fordi vi ikke vet hvor mye strøm du bruker før etter at du har brukt den. Dersom du ønsker en gjennomgang av saken din igjen er du velkommen til å sende oss en mail på [email protected], og merke den med "Bytt.no - Inger-Lise". Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Vet ikke hvor billig det er i forhold til andre nå, men har hatt ei grei strømregning så langt. Men kan gjerne sammenligne med andre også.
Hei Kari, Takk for din tilbakemelding 😊 Vi er absolutt konkurransedyktige i markedet, og har flere gode avtaler hos oss. Dersom du ønsker å sammenligne spesielle avtaler hos oss eller endre, hjelper vi deg gjerne med det også! Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Fikk en fantastisk opplevelse med Å strøm . Jeg hadde fått lagt inn appen, men min kone hadde problemer. Men hva hadde det å si da hun fikk snakke med ( ikke chatte )en fantastisk kundemottaker som hadde tid til deg og viste hva han gjorde. I dag er det skjelden å møte slik en person, en møter etter lang ventetid en chatterobot som ikke skjønner hv du spør om.TOPP KUNDESERVICE.
Hei Per, Takk for at du tok deg tid til å skrive en så hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på 😊 Vi gjør vårt beste for å være tilgjengelig for kundene våre, og har generelt svært kort ventetid også. Vi håper appen har kommet til nytte! Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Å STRØM sender faktura i posten med påslag ,selv om det er registret både E.faktura og AvtaleGiro snakket med kundeservice 2 ganger men den kundebehandler var totalt avvisende å på sto det var min feil,eller banken sin feil, kommer til å bytte strømleverandør pag.ukyndige skaksbehandlere å ikke spess billigt lengere !!
Hei Arild K, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Når du skriver "påslag" vil jeg anta at du snakker om fakturagebyr i denne sammenhengen. Det kommer automatisk på så lenge vi ikke har fått innmelding av eFaktura eller avtalegiro. Dette er elektroniske meldinger vi får fra banken, og dersom vi ikke får dem er det ikke mulig å sende fakturaene der heller. Da anbefaler vi alltid å ta kontakt med banken for veiledning, da det er de som sender meldingene til oss. Alternativet er at man får faktura på e-post, men det er det jo ikke alle som benytter. Dersom du tenker på "påslag" som i det vi kaller påslag pr kwh, så er det noe alle avtaler har, uavhengig av om man har giro, eFaktura eller annet. Det er noen øre som legges på pr kwh, som er den delen vi har inntjening på. Hvor mye avhenger av hvilken avtale du har. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake som kunde om du skulle ønske det på et senere tidspunkt 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Bytter selskap da di økte både påslag og fastbeløp har 3 avtaler da syntes jeg det ble for dyrt
Har endret vilkårene for Coop sin strømpris og synes derfor de har fått for dårlige vilkår. Økt månedspris, økt påslag og dårligere bonus ordning. Bytter derfor strømselskap til et annet selskap med kommunal forankring
Hei Håvard, Det stemmer at vi har endret prisene på Coop avtalen. Dette er første gang siden den ble laget tilbake i 2018, og siden den tid har det skjedd store endringer i markedet. Å Spotpris - Coop er fortsatt en av markedets beste avtaler, selv etter endringen. Vi ønsker deg velkommen tilbake på et senere tidspunkt, skulle du ombestemme deg. 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Hadde en grei avtale via Huseiernes Landsforbund og Glitre Energi. Etter at Glitre Energi ble en del av Å Strøm så blir avtalen med Huseierne rasert av Å Strøm. Månedlig påslag økes fra kr. 12,50 til kr 39,- en økning på 155%! og påslag på spotpris økes med 65%. Dette gjorde mitt valg enkelt, bytter leverandør!
Hei Arve, Det er trist å høre at prisendringen gjør at du bytter. Det er viktig å få frem at det har ingen sammenheng med at vi fusjonerte, men at markedet de siste årene har endret seg drastisk fra da avtalen først ble laget. Månedlig fastbeløp er nå 29 kr, og påslaget er 3,8 øre pr kwh, og til tross for endringen er dette fortsatt en av markedets beste avtaler. Vi hjelper deg gjerne med å sammenligne byttet ditt, dersom du ønsker det. 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Var borte nesten en hel måned med minimal oppvarming - og fikk over 300kr mer enn forventet i faktura etter estimert pris.
Hei Tiril, Her forstår jeg det som at det er forventet i appen du har sett på, og der skal det ikke være store avvik. Det er allikevel et estimat, så det kan være mindre avvik av og til. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret, så hjelper vi deg med å se nærmere på saken din 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Litt høyere pris på hytta enn hjemme. Ligger i samme prisområde
Hei Tore, Når man har en spotavtale avregnes strømmen hver time. Det betyr at vi faktisk har et langt ruteark som viser forbruket ditt og tilhørende pris hver eneste time igjennom hele måneden. Så summerer vi opp, og viser kun gjennomsnittet ditt på fakturaen. Fordi man svært sjeldent bruker nøyaktig like mye strøm hver time på to ulike målere vil det nesten alltid være avvik i pris på to målere. Sannsynligheten for at gjennomsnittet blir likt er jo tross alt ganske lavt, når både forbruk og pris varierer. PS: I appen vår kan du hente fakturagrunnlag på fakutraen du vil se. Da får du opp det nevnte rutearket til måleren din, og kan se hvordan vi kom frem til akkurat den prisen. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Etter de informerte om økte priser og bare 1% utbytte hos coop kunder, er IKKE Å strøm lengre aktuelt for meg!!!
Hei Asbjørn, Så trist å høre at vi ikke lenger er rette selskap for deg. Coop er fortsatt en av markedets beste avtaler, og du er hjertelig velkommen tilbake skulle du om bestemme deg. 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Som de skriver det selv i siste nyhetsbrevet: -Fastbeløp endres fra 9 kr til 29 kr per måned. -Påslaget endres fra 3,45 øre/kWh til 3,80 øre/kWh. -Bonusen fra Coop endres fra 2 % til 1 %, og gis på strømmen du betaler for opp til 70 øre/kWh. Medlemsbonusen håndteres heretter gjennom Coop sitt fordelsprogram og vil derfor ikke være en del av vilkårene. Takk for årene vi fikk sammen! Nå skifter vi strømleverandør.
Hei Tk, Det stemmer at Coop-avtalen endrer priser, men det er viktig å presisere at det til tross for endringene fortsatt er en av markedets beste strømavtaler. Dersom du er usikker på om du har fått et bedre tilbud et annet sted hjelper vi gjerne med å sammenligne dersom du tar kontakt med oss 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
jeg har brukt deler av dette selskapet i 55 år og har alltid vært godt fornøyd
Hei Odd, Så utrolig hyggelig å høre at du alltid har vært fornøyd - det håper vi at vi kan fortsette med. Takk for at du tok deg tid til å sende inn en tilbakemelding, det setter vi stor pris på 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Stabile, ryddige.... MEN: idag har vi fått varsel om økning i priser.... og da blir jeg sur! Bare snaue 25 kr måneden når man har 12000 i forbruk, men med ett overskudd på 7,2 milliarder burde de holde seg for gode for økning i det hele tatt! Så jeg vil se på andres priser!!
Hei Tone, Takk for din henvendelse! Det er flott å høre at du opplever oss som stabile og ryddige. Det setter vi pris på å høre. Vi jobber hver dag med å utvikle oss, og ønsker alltid det beste for våre kunder. Jeg ønsker likevel å rette på et par ting du skriver. Resultatet du viser til over er for Å Energi konsernet og ikke for Å Strøm. Vi er et selvstendig selskap som leverer strøm til privatkunder over hele landet. Det er fort å tenke at vi som strømselskap er de som sitter igjen med fortjenesten på de høye strømpriser, men slik er det ikke. Som strømselskap handler vi strømmen på børs. Det er påslaget og fastbeløpet som er vår fortjeneste. Dette utgjør bare en svært liten andel av den totale strømregningen, og da er plutselig de 25 kr av betydning likevel. Den største utgiften er spotprisen, og den fastsettes i kraftmarkedet, der vi og alle andre strømselskap kjøper strømmen. Her kan du lese mer om hvordan strømmarkedet fungerer, og hva som er forskjellen på en strømleverandør, en kraftprodusent og et nettselskap: https://www.astrom.no/no/stromprisene Håper dette var oppklarende! Jeg ønsker deg en riktig fin dag videre. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Dyrt, som nå gikk til enda dyrere . Fra 9 kr til29 kr per måned , er 200% opp de i en smell, å Coop bonus fra 2 % til 1% fantastisk avtale vi fikk nå
Hei Torleiv, Prisøkningen på Coop-avtalen er den første prisendringen avtalen har siden den ble laget for over 5 år siden. Markedet har endret seg enormt etter den tid, og vi måtte derfor gjøre disse endringene. Coop-avtalen er fortsatt en av markedets beste - selv etter endringen, og vi hjelper deg gjerne med konkrete sammenligninger mot andre avtaler ut fra ditt forbruk om du ønsker det. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Selve prisen er ok, men kundetilbudene er irrelevante
Hei Jan, Det er trist å høre at kundetilbudene ikke er relevante for deg. Vi forsøker å ha litt ulike ting i ulike områder, men forstår at det ikke alltid treffer alle. Heldigvis er dette en tilleggsgode, og vi bruker mest tid og krefter på å lage gode strømavtaler for kundene våre. Dette er det viktigste for oss og kundene våre 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm