Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Trenger ikke beskrive hva jeg betrakter Fjordkraft som - men føler meg lurt på alle strømavtaler ifra dem - både privat og næring. Påslagene er jo helt hinsides i forhold til andre leverandører. Jeg lever av å tjene penger selv, men med ett visst måtehold og fornuft må man bruke.
I disse tider der strømmen er dyr og tærer på hverdagsøkonomien til folk flest, ble min samboer oppringt fra en selger i Fjordkraft som lurte ham til å tro det ville være økomisk gunstig å bytte leverandør. Jan og feb 23 hadde vi Fjordkraft som leverandør, og aldri hatt høyere strømregning. Avsluttet derfor avtalen og har nå fått en etterregning på 69.000 i sikringsavtale!?? Gjelder for perioden 01.02-17.02. Er Fjordkraft sinnsyke????
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke får søkt opp enkelt saker her, anbefaler jeg deg at du tar kontakt med oss slik at vi kan se på saken din. Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
En svært agressiv selger kontaktet meg når jeg sa opp avtalen og forklarte de hvorfor - og jeg skjønner fakturaer. En svært dårlig avtale jeg ble lurt inn i. Synd det ikke er mulig å gi NULL i karakter.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for at du har denne opplevelsen med oss. Slik skal det ikke være. Anbefaler at du tar kontakt med oss, så vi får søkt opp saken og tatt dette videre :) Ha en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Dårlig kundeservice, veldig lange ventetider. Har hatt mye problemer med kommunikasjon, og innlogging på nettside.
Ja, Fjordkraft fornektar seg ikkje. Kjem med kjempetilbod utan å sei noko om varigheita. 14 dg etter inngått avtale kjem prisauken på 100%. Ikkje ring med igjen.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker så klart ikke at kunder skal føle de får for lite informasjon om avtalen en inngår. Ta gjerne kontakt med oss så vi kan gå nærmere inn på saken din. Ha en god dag :)
Det er åpenbart at de har som forretningside å forvirre folk som ikke vet bedre inn i dårlige avtaler. At de får holde på på denne måten er utrolig. Forsøker å selge på den en avtale som åpenbart er dyrere enn den jeg har med å si "det er en veldig bra avtale" Folk må bli flinkere til å bytte leverandør.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Veldig tris å lese at du sitter igjen med denne oppfatningen av Fjordkraft. Fjordkraft ønsker å hjelpe kundene sine til å forstå et nok så komplisert marked og har ikke et ønske om å forvirre kunder. For å gå nærmere inn på saken din, må du gjerne ta kontakt med oss :) Ha en god dag.
Ble fortalt at Forutsigbar 70 skulle være prisgunstig. Men når fakturaen lyder på spot x 2 så er dette regelrett ran. Rådgiver opplyste ikke om forholdet og konsekvensen. Så takk for meg på dette abonnementet.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se din sak her anbefaler vi deg at du tar kontakt med oss, så vi kan se nærmere på saken din :) Ha en god dag