Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Møtte på en selger fra Fjordkraft på Strømmen Storsenter. Ville vise meg at de kunne skaffe meg besparelser og kutte gebyrer etc. Vedkommende snakket om at de "gjennomfakturerte" og kom med argumenter som skulle få meg til å tro at de hadde et samarbeid med min nåværende strømleverandør. Først etter en stund med noen regnestykker og visning av besparelser skulle han ha min mailadresse for å fullføre avtalen. Først da kom det frem at det ikke var noe samarbeid med min strømleverandør. Han ble skikkelig sur da jeg sa at jeg absolutt ikke hadde sagt jeg skulle inngå noen avtale der og da.
Fornøydhetsgarantien er bare et salgstriks som ikke blir oppfylt om man sier man har bedre pris. Jeg har flere hus og målere og jeg fikk langt høyere pris på strømmen hos Fjordkraft enn hos min nåværende leverandør på de andre målerne i samme periode. Styr unna!
Positivt: Ingenting Negativt: Fjordkraft har masse skjulte gebyrer, avgifter og andre måter å kreve inn penger på. Mye dyrere enn noe annen strømavtale jeg har hatt tidligere.
Bruker garantert fornøyd, bytta fra Glitre Energi
Ble praiet på boligmasse og ble introdusert for avtalen Allltid fornøyd. De fortalte ikke hva denne avtalen egentlig innebar. Sjekket da jeg kom hjem og benyttet meg av angrefristen. Ren løgn og fanteri.
Fikk ikke faktura på mange mnd, da jeg etterlyste fakturaene mine fikk jeg til svar at jeg ikke hadde noe regning utestående ettersom jeg brukte for lite strøm til at de kunne sende ut regning. Bor i borettslag, så det kunne vært tilfelle. Men jeg følte fortsatt at noe var gale, så jeg fortsatte å purre på regningene, men fikk samme svar gang på gang. Men jeg gir meg ikke, fortsatte å purre. Og etter 5 mnd så fant de ut at fakturaene ikke var gått til forfall og derfor sendte de meg en regning på 4000kr. Og de kunne ikke kompensere noe for at de hadde gjort feil så mange ganger. Elendig kundeservice er det også!!
Jeg meldte oppsigelse av strømabonnement to uker før jeg flyttet fra min gamle leilighet, og da jeg fikk telefon fra de med bekreftelse på at jeg hadde sagt opp og tilbud om ny strømavtale tenkte jeg alt var i orden. Nå har jeg fått regning for måneden etter jeg flyttet. Tok derfor kontakt med Fjordkraft for å spørre hvorfor jeg har fått strømregning for periode etter jeg sa opp strømavtalen, og fikk da beskjed om at Hafslund ikke hadde avsluttet nettleien. Tok kontakt med Hafslund, som ikke har fått beskjed fra Fjordkraft om at jeg har sagt opp mitt strømabonnement. Nå når jeg nok en gang har snakket med Fjordkraft får jeg beskjed om at det er ingenting de kan gjøre annet enn å gi meg en liten rabatt på regningen. Dette er helt uakseptabelt, da jeg ikke vil betale for strøm jeg ikke har brukt. Spesielt ikke når jeg har fulgt deres rutiner til punkt og prikke. Hadde jeg visst at det ikke var i orden hadde jeg kontaktet Hafslund og Fjordkraft med en gang for å løse det. Men nå sitter jeg her med en kjempestor strømregning som jeg nok ender opp med å måtte betale for å unngå betalingsanmerkning. Anbefaler virkelig ingen å bruke Fjordkraft. I ettertid har jeg snakket med flere som har opplevd lignende når de har flyttet.