Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk ikke faktura på mange mnd, da jeg etterlyste fakturaene mine fikk jeg til svar at jeg ikke hadde noe regning utestående ettersom jeg brukte for lite strøm til at de kunne sende ut regning. Bor i borettslag, så det kunne vært tilfelle. Men jeg følte fortsatt at noe var gale, så jeg fortsatte å purre på regningene, men fikk samme svar gang på gang. Men jeg gir meg ikke, fortsatte å purre. Og etter 5 mnd så fant de ut at fakturaene ikke var gått til forfall og derfor sendte de meg en regning på 4000kr. Og de kunne ikke kompensere noe for at de hadde gjort feil så mange ganger. Elendig kundeservice er det også!!
Jeg meldte oppsigelse av strømabonnement to uker før jeg flyttet fra min gamle leilighet, og da jeg fikk telefon fra de med bekreftelse på at jeg hadde sagt opp og tilbud om ny strømavtale tenkte jeg alt var i orden. Nå har jeg fått regning for måneden etter jeg flyttet. Tok derfor kontakt med Fjordkraft for å spørre hvorfor jeg har fått strømregning for periode etter jeg sa opp strømavtalen, og fikk da beskjed om at Hafslund ikke hadde avsluttet nettleien. Tok kontakt med Hafslund, som ikke har fått beskjed fra Fjordkraft om at jeg har sagt opp mitt strømabonnement. Nå når jeg nok en gang har snakket med Fjordkraft får jeg beskjed om at det er ingenting de kan gjøre annet enn å gi meg en liten rabatt på regningen. Dette er helt uakseptabelt, da jeg ikke vil betale for strøm jeg ikke har brukt. Spesielt ikke når jeg har fulgt deres rutiner til punkt og prikke. Hadde jeg visst at det ikke var i orden hadde jeg kontaktet Hafslund og Fjordkraft med en gang for å løse det. Men nå sitter jeg her med en kjempestor strømregning som jeg nok ender opp med å måtte betale for å unngå betalingsanmerkning. Anbefaler virkelig ingen å bruke Fjordkraft. I ettertid har jeg snakket med flere som har opplevd lignende når de har flyttet.
Jeg har betalt mine Fjordkraft-mobilregninger til det korrekte kontonummer, men ikke det rigtige KID-nummer. Det drejer sig om 3.173 kr. Disse penge nægter de at have modtaget, på trods af at jeg har sendt dem screen shots fra min netbank. Det er snart 2 måneder siden jeg klagede over problemet (saksnummer 3530***) og intet er sket.
Overpriset "innkjøpspris", fastpris rettigheter gjør deg til slave av fjordkraft (ender opp på gata) og variabel løsningen er en spøk. For all del kom deg unna og aldri oppgi mobilnr eller liknende info til fjordkraft. Når de får kloa i noe personopplysninger om deg. ja jeg skal love deg at de terroriserer deg på mobil, epost, dørsalg osv... Si hei til Norges strøm mafia.
Har hatt fjordkraft en god stund og har hatt kjempe utbytte av dem og når dem fikk mobilabonnement via dem så tenkte jeg kan man alltids prøve og per i dag har jeg bedre dekning via Fjordkraft enn når jeg hadde Telenor og sparer faktisk 1200 i året med samme type mobilabonnement som jeg hadde hos Telenor. Så totalt er jeg en kjempe fornøyd kunde med strøm og mobil...
Selgeren lovet en faktura lavere strømpris for bedrift etc. Alt viste seg å være løgn, spot er spot slik jeg påpekte til selgeren, felles faktura oppnås kun ved å mase og tilslutt må en selv sende inn en fullmakt til nettleverandør. Makan til rot, man oppnår ingenting annet enn rot med å bytte til dem, samt en drøs av fakturaer, med gebyrer. En oppnår ingenting ved å bytte til dem.
Fjordkraft dørselger sa at strømprisen Maks er 50.36 øre/KWH ved spotpris. Den skal da aldrig kunne gå høyere enn det. Jeg signerte og fikk strømavatalen der det står at srømprisen er 50.66øre/KWH JUKS!