Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Før genistreken med ACER trådte i 0kraft var prisen relativt lav og lett oversiktlig. Min spotprisavtale nå gir meg ingen indikasjoner på gjenomsnittprisen for en måned.El.forbruket for juli måned var større en for juli 2020 med sin relativt kjølige juli måned.Refleksjonene gjør seg selv.
Starter bra med solskinn og regnbuer.. Og så går de fra å være billige til å bli de dyreste i klubben.
Dere er alt for dyr og er svært lite fornøyd. Har aldri gode svar når man ringer inn
Fjordkraft matcher lavere pris fra andre leverandører.
Etter at jeg hadde takket ja til en strømavtale hos Fjordkraft, ble jeg likevel kontaktet både via mail og telefon 6 - 8 ganger med spørsmål om å inngå avtale. Da jeg fortalte at jeg allerede hadde takket ja, ble den nye henvendelsen beklaget med løfte om ikke å bli oppringt mer - hver gang! Useriøst! Vil ikke ha mer med Fjordkraft å gjøre!
Har prøvd å få tak i kundeservice ei god stunn nå men ingen vill hjelpe. Har trippelgaranti jeg skal benytte meg av men ingen hjelp å få. Fjordkraft hjelper kunn til for sin egen fordel. Er det noe som blir utgifter for di så havner du på sisteplass når det gjelder å få svar. Så da får man ikke svar. Så jeg anbefaler alle å velge noe annet når du skal velge strøm. Fjordkraft tilbyr mye ekstra som bare er lureri. Så nå skal jeg å bytte strømselskap og mobil abonnement. Dårligere kunde hjelp har jeg aldri vært borti!!
Betalt 1,20 kr /kWh i en periode hvor spotprisen lå på ca 0,6 kr. Kundeservice sier at spotprisene har presset opp prisen for denne avtalen.. Uhm, javel? Sa opp avtalen min, og da ringer det en fyr som tydeligvis kan gi meg en avtale til nesten halvparten av prisen, som i tillegg kan konkurrere med jeg byttet til. Fuck den praksisen, best å holde seg unna. Garantert fornøyd, særlig.