Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fjordkraft matcher lavere pris fra andre leverandører.
Etter at jeg hadde takket ja til en strømavtale hos Fjordkraft, ble jeg likevel kontaktet både via mail og telefon 6 - 8 ganger med spørsmål om å inngå avtale. Da jeg fortalte at jeg allerede hadde takket ja, ble den nye henvendelsen beklaget med løfte om ikke å bli oppringt mer - hver gang! Useriøst! Vil ikke ha mer med Fjordkraft å gjøre!
Har prøvd å få tak i kundeservice ei god stunn nå men ingen vill hjelpe. Har trippelgaranti jeg skal benytte meg av men ingen hjelp å få. Fjordkraft hjelper kunn til for sin egen fordel. Er det noe som blir utgifter for di så havner du på sisteplass når det gjelder å få svar. Så da får man ikke svar. Så jeg anbefaler alle å velge noe annet når du skal velge strøm. Fjordkraft tilbyr mye ekstra som bare er lureri. Så nå skal jeg å bytte strømselskap og mobil abonnement. Dårligere kunde hjelp har jeg aldri vært borti!!
Betalt 1,20 kr /kWh i en periode hvor spotprisen lå på ca 0,6 kr. Kundeservice sier at spotprisene har presset opp prisen for denne avtalen.. Uhm, javel? Sa opp avtalen min, og da ringer det en fyr som tydeligvis kan gi meg en avtale til nesten halvparten av prisen, som i tillegg kan konkurrere med jeg byttet til. Fuck den praksisen, best å holde seg unna. Garantert fornøyd, særlig.
Det er første gangen et selskap lurer meg på denne måten. De ringer og kommer med et tilbud som er konkurransedyktig. De sender deg en SMS som du må svare ja på. Jeg trodde på det selgeren sa i telefonen og sendte ok tilbake uten å lese teksten. Litt uklokt av meg, men velger å stole på folk! Så viser det seg at uten å ha opplyst om det så har jeg fått binding på strømmen. Spurte spesifikt om dette i telefonsamtalen og fikk bekreftet at det ikke var binding. Kort tid senere setter de opp prisen: I tillegg sender de en betalingspåminnelse pr. post i tillegg til e-faktura. Aldri mer Fjordkraft på meg!
Grei oversikt i appen over faktura, tilbud og tjenester. Blir varslet via Mail dersom prisen endres. Kan være lurt og sammenligne pris med ande aktører innimellom,
komplisert faktura og stadige tilbud ang andre varerer og tjenester jeg verken har behov for eller interesse av. Dette må jo føre til økte kostnader for Fjordkraft.