Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har ikke noe og utsette på de. Når en tar kontakt føler en at de tar deg på alvor og gjør det beste de kan for deg.
Hei Rolf, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det setter vi stor pris på å høre. Vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft.
Avtalen min ble endret til en dyrere uten at jeg fikk beskjed. De forsvarte seg med at det var gitt beskjed på "min side", en side jeg aldri har opprettet eller logget meg på, og det kan de se fra Fjordkraft at jeg ikke har. Når jeg sa at jeg hadde fått en bedre avtale annet sted og lurte på om de prismatchet den som de sier i sin reklame, så gjorde de ikke det. Fjordkrafts "prismatch" har mange unntak hvis du leser det som står med liten skrift. Kundemottaker forklarte hvor lett det var å bytte strømselskap hvis jeg var misfornøyd. Da jeg gjorde det, ble jeg oppringt og fikk sms med tilbud om bedre avtaler hvis jeg kom tilbake som kunde. En smule inkonsekvent kundebehandling?
Hei Per. Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for å høre at du ikke var en fornøyd kunde hos oss. Vi har nå lagt til rette for å bli varslet om prisendringer på SMS og epost. Det er riktig som du skriver at vi har prismatch og dette kan man bruke dersom man finner et bedre tilbud hos en annen strømleverandør. Ha en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Helt ok strømavtale,bedre oversikt over faktura.min strømleverandør lokker med andre tilbud enn strøm,telefonabonnement bensin og diesel på en stasjon som ligger utenfor sentrum av byen den bør være i byen.
Hei, Roar! Takk for din tilbakemelding. Vi har som mål med fordelsprogrammet å treffe så mange kunder som mulig, men av og til passer det ikke den enkeltes behov. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Helt ok. Må alltid logge seg inn for å se endret strømpris som er plagsomt.
Hei Maren N, Takk for tilbakemeldingen, vi tar med oss ditt innspill videre. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Jeg elsker kontrollen jeg har på mitt eget forbruk med bruk av appen. Desverre er den litt treg med å hente eldre strømforbruk.
Hei Jan P. J Tusen takk for tilbakemeldingen. Veldig kjekt at du er fornøyd med appen og at du følger med på forbruket der. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Vi kjøpte leilighet, og skrev under på at det fulgte med 3 mnd. trippelgaranti. Hva det betød, om det kostet noe senere, fikk vi aldri vite. Nå er vi trukket for nærmere 2000 kr. for en garanti som har null verdi for oss. Vi er pensjonister og mister ikke jobben. Fjordkrafts kundeservice vil bare dekke deler av beløpet. Dette er svindel, og vi går til El-klagenemda. Bruk aldri Fjordkraft!!!!!
Hei Einar C, Det er veldig leit å høre at du ikke fikk opplyst om prisen for trippelgaranti etter gratisperioden, eller hva tjenesten er. Trippelgaranti er en veldig god sikkerhet der du får dekket strøm og nettleie dersom du blir arbeidsledig eller permittert, som pensjonist er det dekning om man blir innlagt på sykehus sammenhengende i mer enn 30 dager. Jeg fant din sak her hos oss, og det er godt å se at den ble løst på en fin måte for deg til slutt. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Så lenge man passer på hvilken avtale man har hos fjordkraft så er det billig. Spot Web har holdt seg bra. Fikk garantistrøm ut april med pristak på 39 øre kWh. 19kr fastgebyr og 3,5 øre Påslag. Billig om man følger med.
Hei Tony S, Takk for tilbakemeldingen. Veldig kjekt å se at du er fornøyd med oss, godt å se at du er fornøyd med de strømavtalene du har benyttet hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft