Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Masse info, overkjører åpenbart med manus lagret i hodet så jeg ikke skal komme til. Jeg lar vedkommende få snakke og men jeg er ikke villig til å inngå en avtale på stående fot uten å få tenke meg om. Det gjelder stort sett alt her i livet. Når det ikke blir respektert og jeg i tillegg får en viktig tlf midt i samtalen jeg må ta i mitt hjem, forventer jeg at en selger forholder seg høflig og på avstand. Jeg sier gjentatte ganger nei, eller høflig at jeg forstår dette en en «særavtale på døra» men at jeg ikke ønsker å skrive under på noe nå. Selger blir fornærmet og det er kun jeg som ønsker vedkommende en god dag videre. Sier arrogant takk og går Hvordan tror Fjordkraft at gode kundeforhold opprettes? Tror dere jeg ønsker å bli kunde nå, med dette inntrykket av selskapet? Nei takk :) ha en fin dag!
Hei Steffen, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal oppføre seg i møte med potensielle kunder, og vi tar slike tilbakemeldinger på høyeste alvor. Jeg håper du vil kontakte vår kundeservice på f.eks chat eller Facebook og fortelle oss når og hvor dette fant sted, slik at vi kan ta dette videre med vår salgsavdeling. Ønsker deg en fortsatt fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Når strømmen koster 5 øre og en leverandør tilbyr påslag på minus 30 øre , så "tjener" man altså 25øre pr KwT....(ser da bort fra nettleien). Har fungert fint i flere måneder - men nå nekter FK meg dette. Prisen kan aldri bli negativ påstår de.... - men det er jo mange som gir slike tilbud nå !!! De påstår at en feil i systemene hos dem har gjort at jeg har fått slik negativt påslag før.
Hei Ståle! Det stemmer som du sier, vi Prismatcher ikke avtaler med negativ pris. All informasjon om Prismatch finner man her: https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/ . Det er leit å høre at du ikke lenger vil være kunde hos oss, og jeg håper vi greier å overbevise deg om å komme tilbake til oss ved et senere tidspunkt. Ønsker deg uansett en flott uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Selger er pågående og jeg stiller spørsmål om avtalen der flere svar viser seg å være direkte løgn når kontrakten kommer. Enormt skuffende.
Hei Mimså, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal oppføre seg, og vi tar slike hendelser på høyeste alvor. Jeg vil oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice med klagen din, og fortelle oss hvor og når dette fant sted. På den måten kan vi ta dette videre til vår salgsavdeling. Ønsker deg en god uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Begge deler er «lurt inn»på min regning uten at jeg har bedt om det. De kan ikke dokumentere at jeg hadde bestilt tilleggene. Full kontroll fikk jeg stoppet etter en stund , men trippelgaranti har jeg dessverre oversett. Den har vært der fra mai 2017, altså har Fjordkraft «lurt til seg» over 1600 kroner. Nå ble jeg heldigvis klar over disse for meg helt unødvendige ekstrautgiftene. Ikke snakk om å få pengene tilbakebetalt. FOLKENS, SE PÅ FAKTURAENE OG STYR UNNA DISSE ABSURDE TILLEGGENE.
Hei Tormod. Så leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Siden jeg ikke vet hvem du er, vet jeg heller ikke om du har bestilt strømavtalen din på nett, via butikk, via selger på stand e.l. Så jeg blir nødt til å svare generelt. Hvis man bestiller strømavtalen via Power eller via en av våre selgere på stand, vil man alltid få med seg et skjema som forklarer både strømavtalen og eventuelle tilleggstjenester som Full Kontroll og Trippelgaranti. Hvis man bestiller strømavtalen på nettet vil Full Kontroll og Trippelgaranti ligge som avkrysningsbokser der man selv kan velge å legge til eller fjerne tjenestene. Dette er ikke noe vi legger på strømavtalene uten å opplyse kunden om det i forkant. Ta gjerne kontakt med kundeservice slik at vi kan vurdere saken din på nytt. Hvis ikke du er fornøyd, er ikke vi det heller. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Forferdelig pågående dørselger. Tar ikke nei for et svar. Kommer ikke til å benytte meg av noen av deres tjenester i fremtiden.
Hei Lars, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Så leit å høre at du ikke er fornøyd med møtet med vår selger. Vi jobber med å innføre et system som skal gjøre det enklere å reservere seg mot dørsalg fra oss, men dette er dessverre ikke klart ennå. Som et tiltak anbefaler jeg et "Nei til dørsalg"-skilt, da disse er svært effektive. Ønsker deg en fortsatt god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Her loves det gull og grønne skoger i det de kaller "prismatch." Dette for å kapre, eller som i mitt tilfelle, beholde kunden. Men det er bare fram til de mener det ble for billig, og så blir du automatisk flyttet til noe som er dyrere. NULL forståelse fra kundeservice. Mitt klare råd er som overskriften; - ikke la deg lure! De holder ikke det som loves!
Hei Frank, og takk for tilbakemeldingen. Så leit å høre at du ikke er tilfreds med Prismatch. Vi er tydelige på hvordan Prismatch fungerer, f.eks her på nettsidene våre: https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/. Her står det at hvis du benytter deg av prismatch bytter vi din strømavtale, så du får tilsvarende avtale hos oss som du har blitt tilbudt hos en annen strømleverandør. Dersom tilbudet fra annen strømleverandør gjelder i en begrenset periode, matcher vi prisen for samme periode. Etter endt periode gjelder standard avtale, tilsvarende den avtaletypen du har blitt tilbudt. Dette er ikke noe vi prøver å skjule. Jeg håper du vil kontakte vår kundeservice, slik at vi kan se på om du har fått en strømavtale som passer til dine behov, eller om det finnes en annen som du heller burde velge. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Stusser på at Fjordkraft sender ut dørselgere som ringer på alle dører i en bygård i Oslo i våre dager. Virker lite gjennomtenkt med dørsalg ift. smittevern når bud og andre knapt nok tør gå innafor døra i oppgangen.
Hei Eric, og takk for tilbakemeldingen. Regjeringen har startet gradvis gjenåpning av Norge, og vi er glade for at våre selgere kan gjenoppta ta sine arbeidsoppgaver. De ser frem til å møte potensielle kunder igjen. Vi har informert alle aktuelle kommuner om våre rutiner for å unngå smitte, og har vært i dialog med kommuneoverlegene der vi starter opp dørsalg. De får daglig oppfølging og de har god opplæring i smitteverntiltak. Alle adresser loggføres, og hvis det skulle bryte ut noe smitte eller noen har antydning til sykdom, kan de ikke gå fra dør til dør. De kan heller ikke gå fra dør til dør om de skulle være i nærkontakt med noen andre som er syke. Nettbrettene desinfiseres ofte, og de har gode rutiner for hvordan de skal opptre i møter med potensielle kunder. Ellers følger de rutinene som er nedsatt fra FHI. Du kan derfor være trygg på at det å møte våre selgere ikke skal være farlig. Ønsker deg en riktig så fin dag videre, og takk for at du tok kontakt. Med vennlig hilsen Fjordkraft