Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt for store strømpriser.... Dårlig kommunikasjon... Ujevne priser...
Hei Odd! Takk for tilbakemeldingen. Strømprisene er dessverre høye for tiden over hele landet, dette merkes på lommeboken. Spotprisen for strøm endrer seg time for time, så det kan være lurt å følge med på hvor mye strømmen koster, slik at man kan prøve å flytte deler av forbruket til de timene hvor spotprisen er lavere. For å få best mulig oversikt over strømprisene anbefaler vi å laste ned Fjordkraft-appen. Da kan du sjekke strømprisene den dagen, og klokken 13:00 publiseres også morgendagens strømpriser, slik at en kan prøve å planlegge. Om man ikke ønsker å bruke appen er det en god huskeregel å unngå tidsrommene hvor folk flest bruker strøm. Timene når folk kommer hjem fra jobb og lager middag er ofte de timene som er dyrest, vanligvis mellom 16:00 og 19:00. Strømmen er ofte billigere i helgen enn i ukedagene også! Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt på 23 00 61 00 for andre strømsparetips. Med vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft
Dårlig oppfølging på avtalen før den utgår og altfor høy påslag per kwt
Hei Frank! Takk for tilbakemeldingen. Ved prisendringer vil man alltid varsles skriftlig minst 30 dager før endringen trer i kraft, slik at en vet på forhånd om man får en ny pris, og når den gjelder fra. Om du ikke har fått et slikt varsel anbefaler vi å ta kontakt slik at vi får sjekket nærmere hva som har skjedd. Når det kommer til påslaget så finnes det strømselskap med lavere påslag, men husk at påslaget bare er en liten del av strømfakturaen, i hvert fall nå som strømprisen er godt over 1 krone per kWh. Ved å ta i bruk Fjordkraft-appen kan du med enkle grep redusere din strømfaktura ved å flytte deler av forbruket ditt til timer der strømmen er billigere. Vi tilbyr blant annet smartlading for elbiler, slik at en kan unngå de dyreste timene når bilen skal lades. Da kan du potensielt spare mer penger enn ved å bare bytte til en leverandør som har lavere påslag. Hvis du ønsker flere tips som kan redusere forbruket og strømprisen er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter på 23 00 61 00, eller sende en e-post til [email protected]. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft
Avtalen står på min samboer, men får ikke tilgang til appen lengre, selv om de skryter av flere brukere. Fryktelig dårlig informasjon på nettsidene.
Hei, Lars! Takk for din tilbakemelding. Grunnet omlegging av baksystemer i app er dessverre tilgang for gjester tatt ut av drift for en liten periode fremover. Tilgang for gjester vil komme tilbake. Inntil ny løsning er på plass kan din samboer være innlogget på flere enheter samtidig, og da kan samboer logge inn på din enhet slik at du har tilgang. Vi setter stor pris på forbedringsforslag så om du har noen gode tips til utforming av nettside er du hjertelig velkommen til å sende oss en e-post til [email protected] Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Veldig bra kundeservice, og veldig korrekte. Har desverre blitt veldig dyre.
Hei, Tove! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er dessverre i en dyrtid som treffer oss på samme måte som følge av at vi betaler renter for strømmen vi legger ut for våre kunder, og da må vi øke påslagene våre for at det skal gå rundt på en fornuftig måte. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Bra strømselskapet. Veldig fornøyd med kunde Servis Veldig for nøyd kunde
Hei, Josef! Takk for din tilbakemelding. Vi er svært glad for at du er fornøyd med tjenestene vi leverer til deg. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Er ikke lenger interessert i å betale mer for et produkt fra en leverandør som i utgangspunktet tjener nok fra før av og skal sko seg enda mer på en vare som folk må ha. Grådighet kalles dette. Finnes andre leverandører med betydelig bedre avtaler. Blir nok bytte da jeg har fått sondert markedet.
Hei, Svein! Takk for din tilbakemelding. Vi som kraftleverandør har lave marginer på videresalg av strøm og da må vi dessverre øke påslaget på avtalen for å drive fornuftig og samtidig videreutvikle nye tjenester som kan hjelpe våre kunder å spare strøm. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Fjordkraft satt meg på fastpris uten min godkjennelse. Selger har trolig krysset av for dette for å tjene penger på en opplagt dårlig avtale for meg etter at jeg har krysset i skjemaet (min påstand).
Hei, Takk for din tilbakemelding. Hvis du har fått en avtale som du ikke har akseptert ber vi deg ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan rydde opp i saken. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft