Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fortum
3.5
1 137 verifiserte omtaler

Fortum omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
1 137 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#14
Utmerket
Fortum er rangert
#14 av 88 strømselskaper
47%
Middels
47% anbefaler Fortum
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 136 omtaler om Fortum

FILTRER OMTALER
372
161
81
68
454
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fortum
Fortum har 1 136 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lytt til råd til de som vet!

Omtale av  Marit

Fulgte råd fra min sønn om å bytte til Fortum da jeg flyttet til Oslo. Sååå fornøyd!😊

Svar fra Fortum
25.03.2024 15:42

Hei Marit, Takk for din fantastiske omtale. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fortum?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra strøm leverandør

Omtale av  Asghar M

Jeg har vært kunde hos fortum.no mange år og jeg synes de er veldig seriøst og veldig grei og oversiktlig med appen og faktura.

Svar fra Fortum
22.03.2024 15:20

Hei Asghar, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Hyggelig å høre du er fornøyd med oversikten i appen, og oppsettet av faktura. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Fortum leverer for dyr strøm

Omtale av  Berit

De leverer altfor dyr strøm, og det kan jeg ikke leve med. Ønsker å få en mere reell strømavtale.

Svar fra Fortum
22.03.2024 15:15

Hei Berit, Med en spotprisavtale har du direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Strømprisen settes på kraftbørsen Nord Pool, og bestemmes av tilbud og etterspørsel. Gjerne kontakt oss direkte på epost [email protected] eller telefon 21494949. Da kan vi undersøke hvilken avtale som passer best for dine behov. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Alt er bra

Omtale av  Svein

Alt fungerer bra, så jeg har ingenting og klage på

Svar fra Fortum
25.03.2024 15:38

Hei Svein, Tusen takk for fin omtale. Vi ønsker å gi våre kunder den beste opplevelsen. Vi blir veldig glad for å høre at alt fungerer som det skal. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Godt fornøyd med Fortum som leverandør på strøm og nett

Omtale av  Torunn R. E

Jeg prøver å følge med på det blir anbefalt av Fortum Fornøyd med avtalen

Svar fra Fortum
25.03.2024 15:34

Hei Torunn, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har hos oss:) Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet! Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Appen er urdårlig

Omtale av  Jan

Appen faller stadig ut. Strømforbruk tar det dager mellom oppdatering. I forhold til abdre strømleverandørers er den totalt bånn. Appen er den daglige kontakten med fortum og den er svindårlug😱

Svar fra Fortum
25.03.2024 15:32

Hei Jan, Tusen takk for din omtale. Det er synd å høre du har negativ opplevelse med vår app. Vi mottar forbrukstall fra Elhub, og appen oppdateres fortløpende. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og jobber kontinuelig med å forbedre våre tjenester. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Gjerne kontakt oss direkte så kan vi bistå i de problemene du opplever med appen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Etterfakturering på nettleie uten å bli gjort oppmerksom på at «denne skulle komme»😯

Omtale av  Eli

Regninger fra dere uten kontroll. Fikk etterslep på på faktura fra januar på nettleie på ca 1000,- uten at det var signalisert fra Fortum. Ved henvendelse til Fortum var det ingen beklagelse, bare sånn er det. Jeg var snar å skifte leverandør, og det ble gjort på timen. Takk for meg🤬.

Svar fra Fortum
22.03.2024 15:31

Hei Eli, Fortum tilbyr gjennomfakturering, som vil si at du får samlet både strøm og nettleie på samme faktura. Da slipper du å forholde deg til to separate strømregninger. Vi får dessverre ikke beskjed om eventuelle korreksjoner fra netteier. Vi som strømleverandør mottar fakturagrunnlag fra netteier og fakturerer deretter. Det er netteier som må kontaktes vedrørende spørsmål om nettleie. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm

Fortum har 1 136 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fortum mener
Har tilegnet profilen
Fortum deltar på Bytt.no

Fortum har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fortum besvarer omtaler

Fortum har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fortum ønsker tilbakemeldinger

Fortum benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR