Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg prøver å følge med på det blir anbefalt av Fortum Fornøyd med avtalen
Hei Torunn, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har hos oss:) Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet! Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Appen faller stadig ut. Strømforbruk tar det dager mellom oppdatering. I forhold til abdre strømleverandørers er den totalt bånn. Appen er den daglige kontakten med fortum og den er svindårlug😱
Hei Jan, Tusen takk for din omtale. Det er synd å høre du har negativ opplevelse med vår app. Vi mottar forbrukstall fra Elhub, og appen oppdateres fortløpende. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og jobber kontinuelig med å forbedre våre tjenester. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Gjerne kontakt oss direkte så kan vi bistå i de problemene du opplever med appen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Regninger fra dere uten kontroll. Fikk etterslep på på faktura fra januar på nettleie på ca 1000,- uten at det var signalisert fra Fortum. Ved henvendelse til Fortum var det ingen beklagelse, bare sånn er det. Jeg var snar å skifte leverandør, og det ble gjort på timen. Takk for meg🤬.
Hei Eli, Fortum tilbyr gjennomfakturering, som vil si at du får samlet både strøm og nettleie på samme faktura. Da slipper du å forholde deg til to separate strømregninger. Vi får dessverre ikke beskjed om eventuelle korreksjoner fra netteier. Vi som strømleverandør mottar fakturagrunnlag fra netteier og fakturerer deretter. Det er netteier som må kontaktes vedrørende spørsmål om nettleie. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum klarer ikke å håndtere bytte når man har to målere. Da blir det rot og surr.
Hei Kjetil, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker å sikre at våre kunder har en positiv opplevelse med oss som strømleverandør. Vi beklager så mye for at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller telefon 21494949. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Grei og oversiktlig. Fin hjemmeside og fine grafer og sammenligninger med f.eks. fjoråret.
Hei Fred Olav, Det er hyggelig å høre at nettsiden gir god oversikt. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og setter derfor stor pris på slike tilbakemeldinger. Vi gleder oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
som kunde hos dere er vi fornøyde og alt virker som det skal
Hei Ronny, Tusen takk for fin omtale. Det er veldig hyggelig å høre dere er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi setter stor pris deg som kunde, og takker for tilliten. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hjelpsomme og imøtekommende kunderådgivere. Fornøyd med fastprisordningen, som gir forutsigbarhet.
Hei Jan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vår prioritet er å ivareta våre kunder. Vi blir derfor veldig glad for å høre du er fornøyd med vår service. Din tillit betyr mye for oss, og vi gleder oss til å fortsette å være din pålitelige strømleverandør! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm