Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos fortum.no mange år og jeg synes de er veldig seriøst og veldig grei og oversiktlig med appen og faktura.
Hei Asghar, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Hyggelig å høre du er fornøyd med oversikten i appen, og oppsettet av faktura. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
De leverer altfor dyr strøm, og det kan jeg ikke leve med. Ønsker å få en mere reell strømavtale.
Hei Berit, Med en spotprisavtale har du direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Strømprisen settes på kraftbørsen Nord Pool, og bestemmes av tilbud og etterspørsel. Gjerne kontakt oss direkte på epost [email protected] eller telefon 21494949. Da kan vi undersøke hvilken avtale som passer best for dine behov. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Alt fungerer bra, så jeg har ingenting og klage på
Hei Svein, Tusen takk for fin omtale. Vi ønsker å gi våre kunder den beste opplevelsen. Vi blir veldig glad for å høre at alt fungerer som det skal. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg prøver å følge med på det blir anbefalt av Fortum Fornøyd med avtalen
Hei Torunn, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har hos oss:) Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet! Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Appen faller stadig ut. Strømforbruk tar det dager mellom oppdatering. I forhold til abdre strømleverandørers er den totalt bånn. Appen er den daglige kontakten med fortum og den er svindårlug😱
Hei Jan, Tusen takk for din omtale. Det er synd å høre du har negativ opplevelse med vår app. Vi mottar forbrukstall fra Elhub, og appen oppdateres fortløpende. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og jobber kontinuelig med å forbedre våre tjenester. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Gjerne kontakt oss direkte så kan vi bistå i de problemene du opplever med appen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Regninger fra dere uten kontroll. Fikk etterslep på på faktura fra januar på nettleie på ca 1000,- uten at det var signalisert fra Fortum. Ved henvendelse til Fortum var det ingen beklagelse, bare sånn er det. Jeg var snar å skifte leverandør, og det ble gjort på timen. Takk for meg🤬.
Hei Eli, Fortum tilbyr gjennomfakturering, som vil si at du får samlet både strøm og nettleie på samme faktura. Da slipper du å forholde deg til to separate strømregninger. Vi får dessverre ikke beskjed om eventuelle korreksjoner fra netteier. Vi som strømleverandør mottar fakturagrunnlag fra netteier og fakturerer deretter. Det er netteier som må kontaktes vedrørende spørsmål om nettleie. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum klarer ikke å håndtere bytte når man har to målere. Da blir det rot og surr.
Hei Kjetil, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker å sikre at våre kunder har en positiv opplevelse med oss som strømleverandør. Vi beklager så mye for at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller telefon 21494949. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm