Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er kunde hos NorgesEnergi, Fortum ringte meg for noen år siden på et tidspunkt jeg ikke hadde anledning til å snakke, ba om tilbud på epost, når jeg kommer hjem ønskes jeg velkommen som kunde. Slik FREKK markedsføring aksepterer ikke jeg og nå fusjonerer disse to. Om jeg hadde fått betalt for å bruke strøm fra Fortum, ville jeg ikke hatt noe kundeforhold pga helt uakseptabel markedsføring.
Hei Per, Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og det er synd å høre du har hatt negativ opplevelse med oss tidligere. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om dette. Vi beklager på det sterkeste for den negative opplevelsen du har hatt, og håper vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det er bra og økonomisk.Har også lading via recharge gjennom Fortum
Hei Rune, Tusen takk for omtalen. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør, og bruker oss ved lading av elbil. Vi takker for tillitten og ser frem til å fortsette betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg ble tilbudt en bedre avtale enn den jeg hadde fra før, helt uten noen grep fra min side. Jeg sa tidligere opp min avtale med Fortum og byttet til annen leverandør, først da kom de på banen med et bedre tilbud. Nå kom tilbudet automatisk opp i appen, så fort de hadde en bedre avtale. Dette mener jeg er slik man skal behandle eksisterende kunder!
Hei, Tusen takk for fin omtale. Hyggelig å høre du kom tilbake til oss som kunde. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig fornøyd hver gang jeg hadde litt økonomisk problem de forstår meg og de gjør hva de kan og hva er mulig for å gi meg mer tid for å betale de er supert og hyggelige mennesker Takk for det
Hei Oana, Tusen takk for fin omtale. Vi ønsker alltid å hjelpe våre kunder. Det er vår prioritet å sikre at alle føler seg godt ivaretatt og forstått. Vi setter pris på deg som kunde, og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum er veldig billig strøm og støtte kunde jeg er glad for å bli kunde hos fortum. Mvh Sawsan
Hei Sawsan, Tusen takk for din omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør. Bare å gi beskjed om det er noe du lurer på så er vi alltid klare for å bistå! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Everything s was very good and I think you very much for your service
Hi Khaled, Thank you for your kind words. We strive to provide the best support possible, and its great to know that our efforts are making a difference for our customers. Best regards, Sofie // Fortum Strøm
Prøvet å selge meg elbil lade app 29kr mnd. Noe kan gjøre selv i bilen.
Hei Joakim, Tusen takk for din tilbakemelding. Med Smartlading flytter vi ladingen fra timer med høy strømpris til timer med lav strømpris. Vi ønsker å informere kunder med elbil om tjenesten, slik at de er informert om muligheten. Hvis bilen din allerede har denne løsningen, er ikke tjenesten noe for deg. Noe som er helt i orden. Har du spørsmål kan du kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm