Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice. Kan ikke kommunisere med kunder. Blir ført bak lyset. Godt råd - velg annen strømleverandør
Hei Geir, Fortum er Nordens mest valgte strømleverandør, og kundeservice er høyt prioritert. Det er derfor ekstra leit å høre du ikke er fornøyd. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Gjerne kontakt oss direkte på 21494949 eller [email protected]. Ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kan ikke stole på Fortum. Sier en ting og gjør noe helt annet. Ender opp som inkassosak.
Hei Inger, Tusen takk for din henvendelse. Dette hørtes uheldig ut. Vi beklager hvis det har oppstått en feil fra vår side. Vi ønsker å undersøke saken nærmere, og oppforderer deg derfor til å kontakte oss direkte. Da kan vi rette eventuelle feil, og forbedre våre tjenester. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kommer ikke inn på siden som gjelder huset mitt. Der prøver jeg å bli kunde hos dere, da jeg er kunde fra før via hytta mi. Snakket med en hyggelig dame i dag, men ble brutt. Finner ikke veien videre
Hei Heidi, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre samtalen ble brutt. Du kan kontakte oss på epost [email protected], chat eller telefonnummer 21494949. Vi er klare for å hjelpe deg med innlogging på Min Side og for bestilling. Ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Enkelt og greit med å endre bestilling. Følg oppsett samt vurdere fortløpende de gitte valg.
Hei Hans, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du syntes det var enkelt og greit å endre avtale. Vi ønsker dette skal være enkelt for våre kunder, og setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Det er bare å kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949 hvis du har noen spørsmål vedrørende din avtale. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ok! Jeg fikk den hjelp jeg hadde behov for. Regner med dettefirtsetter.
Hei Per, Tusen takk for omtalen. Så flott du fikk hjelpen du trengte! God kundeservice er høyt prioritert, og vi ønsker alltid å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bra avtale, kjekk app, imøtekommende og kjekke folk på kundeservice
Hei Lene, Tusen takk for fantastisk omtale. Hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen, app og vår kundeservice. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Holder ikke det dem sier, ville ikke ha ekstra dill dall som kostet hver mnd, var en prøveperiode på 1mnd. Det ville da fortsette om jeg ikke sa det opp. Ville ikke ha den dritten og heller ingen gratis periode som man glemmer å avslutte. Det var ok for selger og han fjernet dette. Får mld par dager før oppstart at de om jævla produktene, bla de gratisdritten som jeg ikke ville ha, var aktivt. Ringte mitt gamle strømselskap og flyttet tilbake. Får regning for et par dagers bruk på 3400,- fra dæ jævla svindlerene. PGA BRUDDGEBYR PÅ 3000,- Måtte dem reise til hælvete og brenne sakte der. IKKE BRUK FORTUM!
Hei Glen, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en negativ opplevelse med oss som strømleverandør. Vi vil gjerne høre mer om saken. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Våre dyktige kunderådgivere vil undersøke saken nærmere. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm