Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med Fortum strøm. Fin service på telefon
Hei Marianne, Tusen takk for fin omtale. Det setter vi stor pris på! Hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Din tilfredshet er vår fremste motivasjon! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Mye bra med Fortum, men litt for høy pris. Ved en anledning ble rabatt lagt til i stedet for å bli trukket fra. Noen ganger vanskelig å se hvordan nettleien ble bygget inn i fakturaen. Hvis dette er interessant for Fortum, fortell meg, og jeg skal beskrive dette i detalj.
Hei Aimar, Det er uheldig å høre rabatten ble lagt til istedenfor trukket fra. Det beklager vi på det sterkeste. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Gjerne kontakt oss direkte så får vi undersøkt saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie / Fortum Strøm
Hygelige å flinke vente for telekotkt tar for lang tid
Hei Erik, Tusen takk for positiv omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd kunde hos oss! Bare å kontakte oss direkte hvis du har noen spørsmål eller utfordringer. Våre dyktige kunderådgivere ønsker alltid å hjelpe! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
fornøyd med den avtalen jeg har, men altfor dyr strøm
Hei Ragnhild, Tusen takk for positiv omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har hos oss. Vi som strømleverandør har dessverre ingen innvirkning på strømprisen. Strømprisen settes på kraftbørsen Nord Pool, og bestemmes av tilbud og etterspørsel. Gjerne sjekk ut appen for nyttige tips og råd om hvordan du kan spare strøm. Dette kan hjelpe deg å redusere ditt totale strømforbruk og med det redusere strømregningene dine:) Bare å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected] hvis du har noen spørsmål! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dere er alt for kjappe til å sende purring, pluss at dere sender SMS UTEN avsender.
Hei Øistein, Tusen takk for tilbakemeldingen. Betalingspåminnelsen går ut av våre systemer automatisk 6 dager etter forfallsdato hvis fakturaen ikke er registrert betalt i systemet. Det er ment som en vennlig påminnelse da det er fort gjort å glemme i en travel hverdag. Vi beklager for ulempen, og setter pris på tilbakemeldingen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Mit fortum app på mobi er bra, men strømprisen kan bli lavere.
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale av appen. Det setter vi stor pris på! Vi som strømleverandør har dessverre ikke innvirkning på strømprisen. Strømprisen settes på kraftbørsen Nord Pool, og bestemmes av tilbud og etterspørsel. Appen inneholder nyttige tips og råd om hvordan du kan spare strøm i hjemmet. Dette kan hjelpe deg å redusere ditt totale strømforbruk og med det redusere strømregningene dine:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
De er meget lite samarbeidsvillig . "Bryter" gjerne avtaler som man hadde med hafslund tidligere ( hafslund er nå fortum )
Hei Linn, Det er synd å høre du har hatt en slik opplevelse hos oss. Gjerne kontakt oss direkte på epost [email protected] eller telefon 21494949. Da kan vi undersøke saken nærmere, og få hjulpet deg med saken. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å gjennopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm