Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De er meget lite samarbeidsvillig . "Bryter" gjerne avtaler som man hadde med hafslund tidligere ( hafslund er nå fortum )
Hei Linn, Det er synd å høre du har hatt en slik opplevelse hos oss. Gjerne kontakt oss direkte på epost [email protected] eller telefon 21494949. Da kan vi undersøke saken nærmere, og få hjulpet deg med saken. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å gjennopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God og tidsriktig nettinformasjon om pris, forbruk,
Hei Sven, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med informasjonen i appen. Det er viktig for oss at appen oppleves informativ og nyttig for kundene. Vi takker for tillitten, og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er bare helt generelt kjempefornøyd med Fortum, jeg i dag ingen som helst planer om å bytte.
Hei Eilert, Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen:) Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du har spørsmål. Vi bistår gjerne! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har gode erfaringer med dem, men syntes at det er alt for gale at de tydeligvis ikke har noen "på vakt" i helgen. Det er ikke mulig å logge inn og dette har vært ett problem over ett døgn nå. Det er ingen uttalelser fra de om det, hverken på FB eller nettsidene deres.
Hei Hans, Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner , og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om dette. Vi tar slike tilbakemeldinger til oss og jobber kontinuerlig med å forbedre oss som strømleverandør. Vi la ut informasjon på våre nettsider så fort vi oppdaget feilen. Beklager så mye for ulempen problemet med appen medførte. Vi takker for tålmodigheten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ille, virkelig ille. Kunde oppfølging... fra helvete...ikke mye hyggelig...
Hei Morten, Det er synd å høre du har hatt negativ erfaring i møte med vårt kundesenter. Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker at våre kunder skal en positiv opplevelse med Fortum som strømleverandør. Vi ønsker virkelig å undersøke saken nærmere. Hadde satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Mye oppringninger med tilbud om å kjøpe ekstra produkter, veldig irriterende. De gir heller aldri opp, ringer og ringer. Appen er ofte utetilgjengelig pga innloggingsproblemer.
Hei Bente, Vi beklager på det sterkeste for den negative opplevelsen du har hatt med å bli ringt av våre selgere. Vi forstår at hyppige telefonsamtaler kan være frustrerende. Du kan enkelt reservere deg mot telefonsalg fra våre nettsider. Dette vil sikre at du ikke mottar flere henvendelser fra våre selgere på telefon. Vi hadde dessverre problemer med Fortum-appen/Min Side, men dette er heldigvis løst. Du kan logge inn igjen ved å starte appen/ nettleseren på nytt. Tusen takk for tålmodigheten Bente! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
alltid tull med faktura. ble solgt avtale med hemmeligholdte vilkår. fortum nektet for at selgeren sa det han hadde sagt, salgspitchen hans var grunnlaget for inngåelse av avtalen.
Hei Sebastian, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en negativ opplevelse. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi ønsker å undersøke saken nærmere. Gjerne kontakt oss på telefon 21494949 eller epostadressen [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg og håper vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm