Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hygelige å flinke vente for telekotkt tar for lang tid
Hei Erik, Tusen takk for positiv omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd kunde hos oss! Bare å kontakte oss direkte hvis du har noen spørsmål eller utfordringer. Våre dyktige kunderådgivere ønsker alltid å hjelpe! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
fornøyd med den avtalen jeg har, men altfor dyr strøm
Hei Ragnhild, Tusen takk for positiv omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har hos oss. Vi som strømleverandør har dessverre ingen innvirkning på strømprisen. Strømprisen settes på kraftbørsen Nord Pool, og bestemmes av tilbud og etterspørsel. Gjerne sjekk ut appen for nyttige tips og råd om hvordan du kan spare strøm. Dette kan hjelpe deg å redusere ditt totale strømforbruk og med det redusere strømregningene dine:) Bare å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected] hvis du har noen spørsmål! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dere er alt for kjappe til å sende purring, pluss at dere sender SMS UTEN avsender.
Hei Øistein, Tusen takk for tilbakemeldingen. Betalingspåminnelsen går ut av våre systemer automatisk 6 dager etter forfallsdato hvis fakturaen ikke er registrert betalt i systemet. Det er ment som en vennlig påminnelse da det er fort gjort å glemme i en travel hverdag. Vi beklager for ulempen, og setter pris på tilbakemeldingen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Mit fortum app på mobi er bra, men strømprisen kan bli lavere.
Hei, Tusen takk for hyggelig omtale av appen. Det setter vi stor pris på! Vi som strømleverandør har dessverre ikke innvirkning på strømprisen. Strømprisen settes på kraftbørsen Nord Pool, og bestemmes av tilbud og etterspørsel. Appen inneholder nyttige tips og råd om hvordan du kan spare strøm i hjemmet. Dette kan hjelpe deg å redusere ditt totale strømforbruk og med det redusere strømregningene dine:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
De er meget lite samarbeidsvillig . "Bryter" gjerne avtaler som man hadde med hafslund tidligere ( hafslund er nå fortum )
Hei Linn, Det er synd å høre du har hatt en slik opplevelse hos oss. Gjerne kontakt oss direkte på epost [email protected] eller telefon 21494949. Da kan vi undersøke saken nærmere, og få hjulpet deg med saken. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å gjennopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God og tidsriktig nettinformasjon om pris, forbruk,
Hei Sven, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med informasjonen i appen. Det er viktig for oss at appen oppleves informativ og nyttig for kundene. Vi takker for tillitten, og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er bare helt generelt kjempefornøyd med Fortum, jeg i dag ingen som helst planer om å bytte.
Hei Eilert, Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen:) Ikke nøl med å kontakte oss direkte om du har spørsmål. Vi bistår gjerne! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm