Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
er fornøyd fortsetter det kommer jeg ikke til å sjifte leverandør
Hei Bertil, Takk for at du har tatt deg tid til å dele din erfaring med oss. Vi setter pris på din støtte, og vi ser frem til å fortsette å levere den beste servicen og kvaliteten du forventer. Hvis det er noe spesifikt du ønsker å dele eller forbedre, er vi alltid åpne for tilbakemeldinger. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Kan anbefale strømavtale med prisfrys og trygg hverdag hos fortum. Kom i en lei situasjon med skade og tapte inntekter. Trygg hverdag dekker da strømkostnadene mine.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig omtale. Det er flott å høre at Trygg Hverdag kom godt med og at vi kunne bidra til en god løsning for din situasjon. Du må ikke nøle med å kontakte oss dersom du har spørsmål i fremtiden. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Likte at man som kunde får rabatter på fortums hurtigladere langs med veiene og at dette kommer på egen faktura.
Hei Darko, Takk for at du delte din positive opplevelse, og hvis det er noe annet vi kan hjelpe deg med, er vi her for deg. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Ryddig og pålitelig og særlig den orienteringen jeg fikk etter å ha blitt lurt til å skifte strømleverandør til Fjordkraft.
Hei Torkild, Takk for din tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du opplever oss som ryddige og pålitelige. Det er viktig for oss å gi klar og pålitelig informasjon til våre kunder. Takk for at du valgte oss, og ikke nøl med å ta kontakt hvis du trenger ytterligere hjelp eller har spørsmål. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Tror ikke Fortum er dyrere enn de andre og Fortum har en fin app som viser hvor mye strøm vi har brukt.Den gir oss beskjed om når det lønner seg å bruke strøm.
Hei Sten, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på din tilbakemelding og ønsker å sikre at din opplevelse med oss er best mulig. Hvis det er spesifikke områder du mener vi kan forbedre, eller hvis det er funksjoner du gjerne skulle sett, er vi åpne for å høre mer. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Ble lovet en bedre avtale enn den jeg hadde før, uten påslag ble jeg lovet . Og nå får jeg mye høyere regninger.
Hei Bjørnove, Takk for at du deler dine erfaringer med oss. Vi beklager for enhver forvirring eller misforståelse angående din strømavtale. Det er viktig for oss å adressere dette og finne en løsning. Vi ønsker å undersøke saken nærmere for å forstå hva som har skjedd og rette opp i situasjonen. Ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected], så skal vi få undersøkt dette sammen. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Har bestandig hatt spotavtale, er fornøyd med det, og har ingen problemer med regning
Hei Roar, Takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår spotavtale og at du ikke opplever noen problemer med regningen. Vi setter pris på din lojalitet og ser frem til å fortsette å levere god service. Skulle det oppstå noe, er vi alltid her for å hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar