Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tror ikke Fortum er dyrere enn de andre og Fortum har en fin app som viser hvor mye strøm vi har brukt.Den gir oss beskjed om når det lønner seg å bruke strøm.
Hei Sten, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på din tilbakemelding og ønsker å sikre at din opplevelse med oss er best mulig. Hvis det er spesifikke områder du mener vi kan forbedre, eller hvis det er funksjoner du gjerne skulle sett, er vi åpne for å høre mer. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Ble lovet en bedre avtale enn den jeg hadde før, uten påslag ble jeg lovet . Og nå får jeg mye høyere regninger.
Hei Bjørnove, Takk for at du deler dine erfaringer med oss. Vi beklager for enhver forvirring eller misforståelse angående din strømavtale. Det er viktig for oss å adressere dette og finne en løsning. Vi ønsker å undersøke saken nærmere for å forstå hva som har skjedd og rette opp i situasjonen. Ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected], så skal vi få undersøkt dette sammen. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Har bestandig hatt spotavtale, er fornøyd med det, og har ingen problemer med regning
Hei Roar, Takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår spotavtale og at du ikke opplever noen problemer med regningen. Vi setter pris på din lojalitet og ser frem til å fortsette å levere god service. Skulle det oppstå noe, er vi alltid her for å hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Jeg er kjempe fornøyd med Fortum, og ønsker alle om de kan bytte til de. Veldig hyggelig kundebehandlere og kjempe bra service. Mvh Garo
Hei Garo, Takk for din positive tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er kjempefornøyd med vår service og kundebehandling. Det er alltid hyggelig å høre at våre kunder opplever god service. Skulle det oppstå noe, er vi alltid her for å hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Prøver å få smartlading på elbilene, noe telefonselgeren lovte var mulig. Men ingen hos fortum kan hjelpe en ny bedrifskunde med dette, isteden blir jeg gang på gang satt over til Fortum charge and drive, og det første telefonsvarer der sier er at om det gjelder smartlading ring 21494949 altså de samme som henviser til de
Hei Gaute, Takk for at du deler denne informasjonen med oss. Vi beklager for enhver forvirring og ulempen dette har forårsaket. Vi forstår at du ønsker å benytte deg av smartlading, men dessverre er denne tjenesten ikke kompatibel med strømavtalen for bedriftskunder. Vi tar dette til etterretning og vil vurdere dette som et ønske for fremtidige forbedringer av våre tjenester. Vi setter pris på din interesse og tilbakemelding, og hvis du har ytterligere spørsmål eller behov, er vi her for å hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Ordnet det enkelt å greit så jeg kunne gå fra bedriftavtale til privatavtale uten noe ekstra kostnad. Veldig hyggelige og hjelpsomme kundeservice
Hei Livemine, Takk for din tilbakemelding! Vi er glade for å høre at vi kunne gjøre overgangen fra bedriftsavtale til privatavtale enkel og kostnadsfri for deg. Vår kundeservice er her for å hjelpe, og det er flott å vite at du opplevde dem som hyggelige og hjelpsomme. Skulle du ha ytterligere spørsmål eller behov i fremtiden, er vi her for å hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar
De ringer ikke opp når de skal sjekke ting. Hører aldri noe fra de. Også legger Di på ting i avtalen som vi ikke behøver
Hei Tommy, Vi beklager for den ulempen du har opplevd, og vi setter pris på at du deler din bekymring med oss. Vi tar denne saken alvorlig og ønsker å umiddelbart følge opp for å løse problemet. Vennligst send oss en mail på [email protected], slik at vi kan undersøke saken nærmere og sikre at du får den hjelpen du trenger. Mvh Fortum Strøm //Bahar