Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Et godt alternativ og aktuelt om ikke mitt tidligere
Hei Brita, Tusen takk for omtalen! Det er hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dere er avhenge av ar kundebehandlerne er kunnskapsrike og ivaretar kundens interesse og retter feil samt sender bekreftelse på rettelsen. Dette er uaksptabelt
Hei Jon, Tusen takk for din tilbakemelding. Jeg beklager å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, da det gir oss mulighet til å forbedre oss. Vi tar dine kommentarer på alvor og ønsker en mer detaljert oversikt over hva som har skjedd. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss direkte på [email protected]. Da kan vi undersøke saken nærmere. Beklager for ulempen dette medfører, og jeg håper vi kan få mulighet til å rette opp i situasjonen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Oversiktlig og greit, sikkert bra kundeservice. Pris på strøm er for høy i Norge, men det kan vel ikke Fortum noe for, vet jeg.
Hei Liv, Tusen takk for omtalen. Vi setter pris på deg som kunde, og er glad for at du valgte Fortum som din strømleverandør. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
En selger ringte meg og ville ha meg tilbake som kunde og lovet at jeg skulle få de samme betingelsene som jeg hadde fra før. Dvs. 39 kr. i påslag pr.mnd. Men når jeg sjekker betingelsene så viser det seg at jeg har fått 3,9 øre pr.kwt i påslag i tillegg til de 39 kronene. Ringer for å rette opp i dette men får da beskjed om at det er umulig å endre dette.
Hei Freddy, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi beklager du har opplevd at et løfte gitt av en av våre selgere ikke har blitt infridd. Dette er ikke tråd med våre standarder, og vi forstår frustrasjonen. For å kunne løse saken på best mulig måte, ønsker vi å få en bedre oversikt over hva som ble lovet. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på 21494949 eller [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum sin app fungerer ikke, vi har pr nå ingen oversikt over vår strømavtale. Bytter leverandør, noe som er synd da vi har hatt norgesenergi i mange mange år!
Hei Line, Det er leit å høre appen ikke fungerer som den skal. Dette er noe vi selvsagt kan hjelpe deg med. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss på [email protected] med skjermbilde av hva som ikke fungerer, og hvilken innloggingsmetode du bruker. Da kan vi undersøke hvorfor oversikten ikke syntes for deg. Ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hyggelig og bra service, fikk raskt svar på telefon
Hei Terje, Tusen takk for fin omtale. Det gledes å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vi ønsker å være tilgjengelig for våre kunder, med kort ventetid på telefon. Vi setter derfor stor pris på din positive tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dårlig kundeservice prøvde å kontakte flere ganger, dem har ingen ønsker om å utbedre seg alt er tydelig veldig vanskelig for dem Skjenerelt dårlig Dårlig oppførsel fra alle jeg har vært i kontakt med. Bruker selgere som ikke vet hva dem selger.
Hei Geir, Det er leit å høre du ikke er fornøyd med vår kundeservice. Dette er ikke den standarden vi ønsker å ha, og vi tar dine tilbakemeldinger på alvor. Vennligst kontakt oss direkte slik at vi kan få løst dette for deg. Vi setter pris på din tålmodighet og håper å kunne rette opp inntrykket ditt. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm