Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fortum sin app fungerer ikke, vi har pr nå ingen oversikt over vår strømavtale. Bytter leverandør, noe som er synd da vi har hatt norgesenergi i mange mange år!
Hei Line, Det er leit å høre appen ikke fungerer som den skal. Dette er noe vi selvsagt kan hjelpe deg med. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss på [email protected] med skjermbilde av hva som ikke fungerer, og hvilken innloggingsmetode du bruker. Da kan vi undersøke hvorfor oversikten ikke syntes for deg. Ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hyggelig og bra service, fikk raskt svar på telefon
Hei Terje, Tusen takk for fin omtale. Det gledes å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vi ønsker å være tilgjengelig for våre kunder, med kort ventetid på telefon. Vi setter derfor stor pris på din positive tilbakemelding vedrørende dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dårlig kundeservice prøvde å kontakte flere ganger, dem har ingen ønsker om å utbedre seg alt er tydelig veldig vanskelig for dem Skjenerelt dårlig Dårlig oppførsel fra alle jeg har vært i kontakt med. Bruker selgere som ikke vet hva dem selger.
Hei Geir, Det er leit å høre du ikke er fornøyd med vår kundeservice. Dette er ikke den standarden vi ønsker å ha, og vi tar dine tilbakemeldinger på alvor. Vennligst kontakt oss direkte slik at vi kan få løst dette for deg. Vi setter pris på din tålmodighet og håper å kunne rette opp inntrykket ditt. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Lett å se aktuelle priser og super bra support kort ventetid når man ringer
Hei Lise, Tusen takk for din positive omtale. Vi er glade for å høre du opplevde kort ventetid. Vi jobber kontinuelig med å ha kortest mulig ventetid på telefon for våre kunde. Vi setter derfor stor pris på å høre at vår innsats gir resultater. Vi ser frem til å hjelpe deg igjen i fremtiden! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dere er veldig flinke til og svare på spørsmål og veldig hyggelige samtaler
Hei Lillian, Vi er glad for at du har hatt en god opplevelse hos oss. Tusen takk for de hyggelige ordene! Vi ser frem til å betjene deg igjen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det viktigste for meg er å få CashPoints avtalen som NorgesEnergi hadde tidligere. Dette er eneste grunn til at jeg ønsker å fortsette å være kunde hos dere og håper dette skal gå greit. Vennlig hilsen Carl Erik
Hei Carl, Du som tidligere NorgesEnergi-kunde skal oppleve en knirkefri overgang til Fortum. Du beholder selvfølgelig avtalen du hadde hos NE, til samme pris, uten endringer. Har du spørsmål er det bare å kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig bra ikke noe problem med dere god service på alt
Hei Inge, Tusen takk for fin omtale om vår kudeservice. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med ditt kundeforhold hos oss. Vi setter pris på deg som kunde, og gleder oss til å fortsette å levere god service til deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm