Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk på et dårlig tilbud for flere år siden, og byttet strømleverandør raskt etterpå. Siden den gang har Fortum stadig ringt for å tilby meg ny strømavtale, og det er ikke mulig å få de til å slutte å ringe! Er reservert mot telefonsalg, men siden jeg dessverre er en tidligere kunde, så har de lov å ringe, og dermed ringer de i tide og utide. Sier alltid at jeg ikke ønsker å bli oppringt, og selgeren lover å få meg slettet fra ringelistene, men det hjelper jo ikke, de fortsetter å ringe. Styr unna!
Best pris, best kundeservice! Har hatt mange forskjellige kundeforhold med leverandører gjennom åra, fortum er best!
Har hatt avtalen eStrøm med Fortum på hytta i 2, 5 år og er veldig fornøyd. Kjempeoversiktlig "min side" og konkurransedyktige priser så langt. Anbefales.
Har hatt Fortum som strømleverandør i rundt ett år nå, kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd. God spot-avtale, og begjelpelige i kundeservice de gangene jeg har hatt spørsmål. Alt i alt godt fornøyd!
Sendes faktura feil så krever man ikke purregebyr. Gjør man feil så retter man det opp. Det gjør ikke Fortum.
Aggressivt telefonsalg. Etter endt kundeforhold i 2013 ringer de meg fortsatt 1 gang i måneden, nå 4 år etter!! Hver gang ber jeg de slette meg, og hver gang lover de å slette meg, men de ringer bare igjen. Lovnaden om gratis strøm i 3 mnd ble slett ikke gratis med alle gebyrene som ble lagt på toppen. (Noe jeg heller ikke ble informert om.) De sa det var uten bindingstid, men da jeg ville si opp var jeg allikevel bundet i ett år. Styr unna.
Agressiv telefonsalg. Ikke mottatt angreskjema. "Sa opp" neste dag via telefon. Fikk strømregning, firma sendt til inkasso.