Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fortum ringer for å «sjekke at kontaktdetaljene stemmer». Det de egentlig vil er å selge deg dyre tilleggsprodukter du ikke trenger. Rett og slett lureri! Når de heller ikke er konkurransedyktige på pris ble saken grei.
Hei Johan, vi ønsker aldri å lure våre kunder. Vi tar alle tilbakemeldinger seriøst og beklager hvis du opplever det slik. Vi forstår viktigheten av konkurransedyktige priser og jobber kontinuerlig med å sikre at våre priser er rettferdig og konkurransedyktige i markedet. Har du spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt. Vi ønsker å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Alt for dyrt kunne vore mykje billegare.det er ikkje hjelp i òg spare for da stiger nettleiga.
Hei Svein, tusen takk for tilbakemeldingen. Ved å jevne ut forbruket ditt kan du redusere både nettleien og strømforbruket. Du kan jevne ut forbruket ved å ikke kjører mange elektriske apparater den samme timen. Ønsker du flere sparetips kan du logge deg inn i appen. Appen inneholder nyttige tips og råd om hvordan du kan spare strøm i hjemmet. Dette kan hjelpe deg å redusere ditt totale strømforbruk og med det redusere strømregningene dine. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer du trenger hjelp med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Stort sett fornøyd! Men hvor ble det av den gratis mnd??😔
Hei Kari, tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd. Litt usikker på hvilken gratis mnd du tenker på. Gjerne kontakt oss direkte, da kan vi undersøke saken nærmere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig fornøyd med min strømleverandør, kunne ikke vært bedre
Hei Synnøve, vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det gleder oss å høre du er fornøyd med Fortum som din størmleverandør. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er veldig fornøyd.Har ikke hatt noe problemer med Fortum.Fantastisk
Hei Kari, tusen takk for fantastisk omtale. Det gleder oss å høre vi tilfredstiller dine behov. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Godt fornøyd men sa likevel opp avtalen idag og har 12 mnd oppsigelses tid
Hei Inge, tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd. Om du ønsker å fortsette å være kunde er det bare å ta kontakt. Da kan vi finne avtalen som passer best for ditt forbruk som ikke har oppsigelsestid. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg syns prisen er ganske bra hos Fortum , jeg har redusert mye på regningen
Hei Gunn, tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du har redusert dine strømregninger etter du ble kunde hos oss. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe du lurer på. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm